Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Problem med BlueTooth


Hunter_78

Rekommendera Poster

Jag undra vad jag ska göra för att få bocken "Tillåt Bluetooth enhet att väcka datorn" att bli valbar igen?Se bilden

Problemet är att jag inte kan lägga datorn i Vila för BlueTooth väcker datorn hela tiden. Det fungerade bra under 10.6.1.

Jag har försökt med att slänga .plist filen utan att lösa problemet?

MVH

post-7366-1257963325.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har du för dator, har den intern bluetooth?

 

Jag vet inte om det hjälper men du kan redigera plistfilen för bluetooth med programmet "Property List Editor", där kan du ändra "BluetoothSystemWakeEnable till No"

(Se skärmdump)

screen_capture.pdf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har du för dator, har den intern bluetooth?

 

Jag vet inte om det hjälper men du kan redigera plistfilen för bluetooth med programmet "Property List Editor", där kan du ändra "BluetoothSystemWakeEnable till No"

(Se skärmdump)

 

Tackar jag har en mac mini senaste!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har du för dator, har den intern bluetooth?

 

Jag vet inte om det hjälper men du kan redigera plistfilen för bluetooth med programmet "Property List Editor", där kan du ändra "BluetoothSystemWakeEnable till No"

(Se skärmdump)

 

Jag fick inte upp samma alternativ i plist filen som du får. Jag får t.ex. inte upp BluToothsystemWakeEnable? Vad gör man nu. Kör 10.6.2.

 

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick inte upp samma alternativ i plist filen som du får. Jag får t.ex. inte upp BluToothsystemWakeEnable? Vad gör man nu. Kör 10.6.2.

 

MVH

 

Tyvärr så vet jag inte, jag kör Tiger, så inställningarna har väl ändrats.

 

Kanske nå'n annan vet ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har du för mail adress så an jag skicka min plist fil till dig och se om du kanske får upp fler alternativ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...