Jump to content
Just nu i M3-nätverket

iPod Classic 120GB


CalBorn

Recommended Posts

Hej. Min tre månader iPod Classic 120 GB har hängt sig. Jag skulle synkronisera med iTunes. Spelaren är tänd,(fullladdad) och så står det en låt som spelas. Men ALLT STÅR STILLA. Alla knappar jag trycker ändrar ingenting. Det är bara så låst. Kan jag fixa det på nåt sätt eller måste jag skicka in den på garantireparation?

Tacksam för svar.

Link to comment
Share on other sites

kom nyss hem från jobbet. tack för ditt svar. skall prova ikväll o se vad jag kan hitta där

resultatet över dygnet är följande

eftersom jag inte kunde stänga av den laddades ateriet ur under natten

jag tog med podden till jobbet o satte den på laddning

när det var fulladdat sparkade den igån som vanligt och har fungerat klanderfritt under dagen

men, ännu en gång tack för ditt svar

ifall de fem r´n kan bara ge mig ett svar skall jag skriva in det här senare ifall det finns flera som kan ha nytta av informationen

Link to comment
Share on other sites

intressant nipple!

har varit inne o gluttat lite

Reset

To reset your iPod:

1. Toggle the Hold switch on and off. (Slide it to Hold, then turn it off again.)

2. Press and hold the Menu and Center (Select) buttons simultaneously until the Apple logo appears, about 6 to 10 seconds. You may need to repeat this step.

 

Tip:

If you are having difficulty resetting your iPod, set it on a flat surface. Make sure the finger pressing the Select button is not touching any part of the click wheel. Also make sure that you are pressing the Menu button toward the outside of the click wheel, and not near the center.

If the above steps did not work, try connecting iPod to a power adapter and plug the power adapter into an electrical outlet, or connect iPod to your computer. Make sure the computer is turned on and isn't set to go to sleep.

 

jag kopierade in dom två första förslagen härovan för den som vill läsa tråden

jag tror att detta hade löst mina problem, så jag avslutar här o

once again

thanx for your help

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...