Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Säkerhetsapp med kodlås för bilder och video


apan760

Rekommendera Poster

Jag kikade runt på appstore för ca 3 dagar sedan, råkade snubbla över en app som gör att man kan lösenords skydda sina bilder från att andra ska se dem. Jag glömde spara länk till appen, och nu hittar jag inte den igen. Jag vet att det finns massvis med apps som på liknande sätt skyddar ens bilder, men den jag hittade var speciell på så sätt att man kunde skriva in ett "falskt" lösenord och då kom man inte till den riktiga bilden som man hade lösenordsskyddat utan en annan bild som man valt. Jag ansåg att detta var en riktigt bra egenskap så därför vill jag verkligen hitta denna appen igen.

 

en ledtråd kan vara att det fanns en liknande app fast som skyddade ens videos istället. har även för mig att appen hette något med pic, picture, eller photo, och att video appen istället hette något med video ;)

 

aja thx för alla i förhand som hjälper mig.

 

Peace~

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan det vara Picture Safe?, de har även gjort Video Safe. Och det är samma personer som ligger bakom både XBMCSstreamer och XBMC Remote.

 

ja! vaF?n va säker på att jag hade kikat på alla innan ja postade här. aja tack som f?n!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...