Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

börjar gilla min mac allt mer...


xputnic

Rekommendera Poster

Skulle idag installera en skrivare till min macbook pro, och som gammal PC användare hade jag förberett mig med cd skivan som innehöll drivrutier. Jag pluggar in skrivaren, slår på den... inget händer tänker jag. Är inte min skrivare kompatibel med min dator tänkte jag. Jag går in på Epsons hemsida läser på, blir inte riktigt klokare. Går in i systeminställningar för att se. Döm av min förvåning när jag ser att skrivaren redan är "färdiginstallerad". Det enda jag behövde göra var alltså att plugga in usb-sladden så var saken biff. Jäklar vad smidigt. Det gillar jag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bara att vänja dig vid detta "angenäma problem". ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja vi har alla samma problem med Mac... Aldrig får vi installera några drivrutiner. :( Livet var mer intressant förr när man hade Windows! Då visste man aldrig vad som skulle hända! :hihihi:

 

 

Välkommen till forumet! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja vi har alla samma problem med Mac... Aldrig får vi installera några drivrutiner. :( Livet var mer intressant förr när man hade Windows! Då visste man aldrig vad som skulle hända! :hihihi:

 

 

Välkommen till forumet! :D

 

Jepp finns en anledning till att man kallar plug n play för plug and pray i Windows :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp finns en anledning till att man kallar plug n play för plug and pray i Windows :)

 

Haha, den hade jag faktiskt aldrig hört förut! :tarskratt:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...