Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Har du blivit blåst på pengar av någon här på forumet?


Pocahontas

Rekommendera Poster

ok då ber jag om ursäkt, jag missuppfattade (puffar på) eftersom Friend många ggr blivit "anklagad på skämtsamt sätt" för att röka olämpligheter :D

 

Sorry reagerade på ditt ordval, visste inte att även han åkt på en nit och på det viset "puffa" på anmälan...

 

Well blir svårt desvärre, separat it is(har varit i alla andra bedragarfall på t ex sweclockers etc)

 

Lycka till för de inblandade.

Jag har vid tillfällen funnits "här" för medlemmar som vill prata om funderingar, tankar, problem eller

om något som oroar dem. Jag har en allvarlig och omtänksam sida, som jag gärna delar med mig av

och kan jag vara bollplank eller på annat sätt behjälplig är jag det och saker stannar oss emellan så klart.

 

Jag har inte som tur var haft några förehavanden med personen i artikel

och det är inte jag som blev lurad av honom.

Dock, röker olagliga substanser gör jag inte, dricker inte heller. Avhållsamhet råder för oss baháier.

Tokigheter och galenskaper har sitt ursprung i min berättar ådra och arbete som skådespelare. :toodeloo::totaltgalen:^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Namnpublicering är något av det svåraste som finns i mediavärlden.

-När ska man publicera namnet? -När går man polisens ärenden? osv

-Vad händer om jag inte publicerar namnet? -Pekar jag ut någon oskyldig? Tex "Landshövding klippte kvitton" -1 skyldig, 23 oskyldiga men 24 utpekade som misstänkta.

-Är det troligt att personen blir dömd för det här eller är det bara omoraliskt?

 

Nu gäller det ju för "alla" oskyldiga att skriva på forumet snarast, den som inte skriver kan ju bli misstänkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Namnpublicering är något av det svåraste som finns i mediavärlden.

-När ska man publicera namnet? -När går man polisens ärenden? osv

-Vad händer om jag inte publicerar namnet? -Pekar jag ut någon oskyldig? Tex "Landshövding klippte kvitton" -1 skyldig, 23 oskyldiga men 24 utpekade som misstänkta.

-Är det troligt att personen blir dömd för det här eller är det bara omoraliskt?

 

Nu gäller det ju för "alla" oskyldiga att skriva på forumet snarast, den som inte skriver kan ju bli misstänkt.

Man kan ju skriva "155 cm lång Landshövding klippte kvitton" så är ju bara en utpekad? :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan ju skriva "155 cm lång Landshövding klippte kvitton" så är ju bara en utpekad? :borstatanderna:
Antyder du att korta landshövdingar oftare begår brott?

 

(Hur gör du annars med landshövdingar, för att inte tala om alla som inte är landshövdingar men ändå begår brott, som inte är kortväxta?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antyder du att korta landshövdingar oftare begår brott?

 

(Hur gör du annars med landshövdingar, för att inte tala om alla som inte är landshövdingar men ändå begår brott, som inte är kortväxta?)

Det är väl statistiskt säkerställt att en övervägande del av kvittoklippande landshövdingar inte direkt är resar? :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan ju skriva "155 cm lång Landshövding klippte kvitton" så är ju bara en utpekad? :borstatanderna:

 

 

Antyder du att korta landshövdingar oftare begår brott?

 

(Hur gör du annars med landshövdingar, för att inte tala om alla som inte är landshövdingar men ändå begår brott, som inte är kortväxta?)

 

 

Det är väl statistiskt säkerställt att en övervägande del av kvittoklippande landshövdingar inte direkt är resar? :borstatanderna:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Sigvard_Marjasin?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har skrivit till Andreas Leijon och hört med honom vad vi kan göra för att stötta grabben så han går till polisen, tog även kontakt med Friend för att se om han puffa på..

 

 

Vem tog kontakt med friend och framförallt VARFÖR???? Förstår jag det där som jag tror jag förstår det(hoppas verkligen jag missuppfattar) så är detta forum värre än gestapo och jag avbryter mitt deltagande direkt! För ärligt vad har ni med att göra vad Friend gör och inte gör??????????????????

 

 

ok då ber jag om ursäkt, jag missuppfattade (puffar på) eftersom Friend många ggr blivit "anklagad på skämtsamt sätt" för att röka olämpligheter :D

 

 

Ok, ja mitt ordval "puffa" var kanske lite dumt, borde skrivit knuffa eller övertala. :D

 

 

Nu kanske jag är väldigt lättroad, men detta är nog en av dom roligaste trådarna jag någonsin har läst!

 

Tack Pocahontas & Closetland!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu kanske jag är väldigt lättroad, men detta är nog en av dom roligaste trådarna jag någonsin har läst!

 

Tack Pocahontas & Closetland!

Är benägen att hålla med dig. Klart underhållande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det år tråkigt att sådana här trådar måste förekomma. Men det bevisar att det finns oärliga människor även på ett fantastiskt forum som detta. Eftersom det finns bevis så borde det leda till åtal.

 

Dock kan man aldrig vara säker. Min chef har blivit bestulen på ett digitalpiano som han hyrt ut till en "trogen" kund. Han har personnummret men hans adress/telefon leder till någon annan. Chefen har haft kontakt med hans föräldrar men det leder inget vidare.

 

Trotts detta så lägger polisen ner fallet! :chockadskeptisk: Dom har ju allt serverat på ett silverfat (nästan).. :armskeptisk: Så att få hjälp av polisen är ingen garanti...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trotts detta så lägger polisen ner fallet! :chockadskeptisk: Dom har ju allt serverat på ett silverfat (nästan).. :armskeptisk: Så att få hjälp av polisen är ingen garanti...

 

Har heller inget förtroende för polisen.

Önskar alla all lycka!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...