Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Mein Kamp på App Store


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Hur skulle världen se ut om om man bara tillät sådant som INGEN kan känna sig kränkt av?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur skulle världen se ut om om man bara tillät sådant som INGEN kan känna sig kränkt av?

 

Det är ju kränkande att inte få publicera någonting som någon kan känna sig kränkt utav!

 

Ninja ninja ninja ninja ninja ninja ninja ninja ninja ninja ninja...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förmodligen säljer de även bibeln som är en gammal omodern bok full av propaganda, elakheter och kränkningar mot alla möjliga människor.

 

tydligen läser vissa den boken oxå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förmodligen säljer de även bibeln som är en gammal omodern bok full av propaganda, elakheter och kränkningar mot alla möjliga människor.

 

tydligen läser vissa den boken oxå.

 

 

Japp det gör vi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förmodligen säljer de även bibeln som är en gammal omodern bok full av propaganda, elakheter och kränkningar mot alla möjliga människor.

 

tydligen läser vissa den boken oxå.

 

Hahaha... poäng! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att det är en viktig bok som alla borde läsa... Om böcker som denna glöms av så är det inte långt kvar innan vi glömmer resten och snart gör vi samma misstag igen. Och ingen vill att det ska hända igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förmodligen säljer de även bibeln som är en gammal omodern bok full av propaganda, elakheter och kränkningar mot alla möjliga människor.

 

tydligen läser vissa den boken oxå.

 

Jag skulle vilja hävda att det finns en stor skillnad mellan en flera tusen år religiös skrift, som många följer än idag och Mein Kampf som skrevs utav en galen nazist. Men båda är viktiga. Sedan är bibelns kränkningar en tolkningsfråga, inget faktum.

 

Så, ja... Jag tycker att det är en liten skillnad mellan en religiös skrift vars främsta budskap är kärlek och en bok med ett nazistiskt budskap. Håller du inte med mig om det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle vilja hävda att det finns en stor skillnad mellan en flera tusen år religiös skrift, som många följer än idag och Mein Kampf som skrevs utav en galen nazist. Men båda är viktiga. Sedan är bibelns kränkningar en tolkningsfråga, inget faktum.

 

Så, ja... Jag tycker att det är en liten skillnad mellan en religiös skrift vars främsta budskap är kärlek och en bok med ett nazistiskt budskap. Håller du inte med mig om det?

 

 

Nja.

 

Bibeln har ganska tveksam syn på kvinnor och homosexuella bl a. Inte så mycket kärlek i det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har varken läst bibeln eller Main Kampf..

 

:armskeptisk:

 

Läste du Asterix istället ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle vilja hävda att det finns en stor skillnad mellan en flera tusen år religiös skrift, som många följer än idag och Mein Kampf som skrevs utav en galen nazist. Men båda är viktiga. Sedan är bibelns kränkningar en tolkningsfråga, inget faktum.

 

Så, ja... Jag tycker att det är en liten skillnad mellan en religiös skrift vars främsta budskap är kärlek och en bok med ett nazistiskt budskap. Håller du inte med mig om det?

Näe, det är väl ingen större skillnad mellan bibeln och Mein Kampf, båda är ideologiska berättelser som gör anspråk på att tala om hur världen är beskaffad. Olika trossystem helt enkelt. (Att båda två är rätt befängda och osannolika gör ju inte saken bättre.)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle vilja hävda att det finns en stor skillnad mellan en flera tusen år religiös skrift, som många följer än idag och Mein Kampf som skrevs utav en galen nazist. Men båda är viktiga. Sedan är bibelns kränkningar en tolkningsfråga, inget faktum.

 

Så, ja... Jag tycker att det är en liten skillnad mellan en religiös skrift vars främsta budskap är kärlek och en bok med ett nazistiskt budskap. Håller du inte med mig om det?

 

 

jag tycker man ska ha rätt att få läsa vilken man vill av dem. (personligen tror jag båda innehåller lika mycket gallimatias)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att det är en viktig bok som alla borde läsa... Om böcker som denna glöms av så är det inte långt kvar innan vi glömmer resten och snart gör vi samma misstag igen. Och ingen vill att det ska hända igen.

 

LOL? Jag har iaf läst den och den är sjukt seg och tråkig. Tydligen väldigt få som läste den under Hitlers tid också. Tror inte alls man behöver varken läsa eller komma ihåg en sådan skitbok.

 

Men ÄNTLIGEN!!!!!!! "Ironi".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började läsa bibeln en gång men skapelseberättelsen var så ologisk att jag tröttnade.

 

Fördelen med Adolf är att man kan driva med och skämta om honom hur mycket som helst utan att någon protesterar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...