Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Öppna dubbla WoW


Shaggbom

Rekommendera Poster

Hejsan, finns säkert något skitlätt sätt men jag provade förra helgen att lira wow på en PC med 2 wow öppna på samma gång... 2 konton alltså.

Det funkade bra i windows men när jag kom hem på min mac vägrar den starta 2st och nu undrar jag hur man kan göra för att åtgärda detta?

 

När jag startar de ena öppnar de fint... när jag försöker starta nr 2 så kommer inforutan upp där men får trycka "PLAY" när jag trycker där så öppnar den wow 1 igen och inte ett nytt wow 2.

 

Något prog man måste skaffa för att detta ska funka lr är de någon inställning?

 

Tacksam för svar.

 

/S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj, snacka om beroende:P Har dock ingen lösning;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha :D inte sååå nördigt som de låter :D

 

Jag har tillgång till en kompis konto som ofta är bortrest så ska använda det för att skaffa utrustning till en av mina gubbar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

högerklicka på wow-appen visa paketets innheåll -->contents-->mac OS och sen öppnar du du den filen som heter world of warcraft, för att lätt koma åt den kan du dra ner den i dockan på samma sida som papperskorgen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå in i wow-mappen och gör en kopia av programfilen (som heter "World of warcraft"). Du kommer då ha 2 program i wow-mappen. Starta båda och var beredd på lagget ;)

 

Oj, snacka om beroende:P Har dock ingen lösning;)

Snacka om beroende av att klaga på wowspelare ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå in i wow-mappen och gör en kopia av programfilen (som heter "World of warcraft"). Du kommer då ha 2 program i wow-mappen. Starta båda och var beredd på lagget ;)

jahapp, ja det var ju en enklare lösning, fick för mig att det inte funkade när jag försökte med det(det var ganska länge sen)

men det är ju bara bra om det är enklare:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...