Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ipod i iphone slutar fungera


johan_engdahl

Rekommendera Poster

johan_engdahl

Haft en del problem med att synkronisera musik till min iphone 3GS 32 GB, men när jag nu startar ipod i iphone står det "inget innehåll" trots att jag enligt itunes har synkroniserat musik. Går ej heller att trycka på menyknappar i ipodläge såsom "spellistor" etc. Problemet finns kvar även efter återställning av iphone. Har senaste versioner av itunes och iphone. Är detta handhavandefel eller mjukvarufel? Finns inga andra tecken på problem med telefonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haft en del problem med att synkronisera musik till min iphone 3GS 32 GB, men när jag nu startar ipod i iphone står det "inget innehåll" trots att jag enligt itunes har synkroniserat musik. Går ej heller att trycka på menyknappar i ipodläge såsom "spellistor" etc. Problemet finns kvar även efter återställning av iphone. Har senaste versioner av itunes och iphone. Är detta handhavandefel eller mjukvarufel? Finns inga andra tecken på problem med telefonen.

 

Så du är säker på att du har bockat för den musik du vill synka i Itunes?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

johan_engdahl

Ja, det har jag gjort. Jag noterar att det också går att ladda ner musik från itunes store som fungerar. I listen för minnesutrymme i telefonen i itunes verkar en rimlig mängd vara reserverad för musik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

johan_engdahl

Hjälper tyvärr inte det heller. Alla detaljer om överförd musik i telefonen syns i itunes men när jag öppnar ipod på telefonen så är det tomt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...