Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Lockscreen


jazo

Rekommendera Poster

Jag har inte låst upp med blacksn0w (kör Telia "original"), har haft jailbreak sen jag fick telefonen och wifi har _ALDRIG_ krånglat innan jag installerade winterboard. Coincidence? Möjligen, men högst osannolikt med tanke på att det fungerade utmärkt en timme innan. Har provat att återställa nätverksinställningar, glömma nätverket, stänga av och på wifi, starta om, starta om routern, inget fungerar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävligt märkligt hela grejen, försöker man ansluta till wifi så misslyckas den varje gång, sen helt plötsligt så påstår den att den är ansluten till min router, men går man in på inställningarna så är ip-adressen något som min router öht. inte delar ut, ser snarare ut som ett 3G/edge-ip. Det går heller inte att glömma nätverket om det här händer, den knappen finns öht. inte. wifiikonen i hörnet finns dock inte utan det står oavsett 3G. Fungerade inte att återställa heller, samma skit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävligt märkligt hela grejen, försöker man ansluta till wifi så misslyckas den varje gång, sen helt plötsligt så påstår den att den är ansluten till min router, men går man in på inställningarna så är ip-adressen något som min router öht. inte delar ut, ser snarare ut som ett 3G/edge-ip. Det går heller inte att glömma nätverket om det här händer, den knappen finns öht. inte. wifiikonen i hörnet finns dock inte utan det står oavsett 3G. Fungerade inte att återställa heller, samma skit.

 

 

Ta bort Winterboard och se om du får tillbaka det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan poca vara snäll att städa bort allt ovidkommande i denna tråd?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är de någon som har detta tema (lockinfo) på sin iphone mer än jag?

 

Jag kör lockinfo men hur gör du för att ändra på den, jag har min default bara! Vore kul om man kunde pilla lite med den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Me BBedit el. liknande får du oppna config.js i lockinfo paketet, där kan du ange platsen du vill ha uppgifter på (ex. kiruna) samt språk mm.

post-8494-1257858558.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Me BBedit el. liknande får du oppna config.js i lockinfo paketet, där kan du ange platsen du vill ha uppgifter på (ex. kiruna) samt språk mm.

Platsen för vädret går väl på den appen man har kopplat den till i settings?

 

Hur får du sol/regnbilderna att synas för mig blir det bara temperaturen som syns...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...