Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Lockscreen


jazo

Rekommendera Poster

Fungerar det där bra eller? Får bara känslan av att det är precis som tredjepartsteman till typ Windows, brukar bara bugga och göra datorn slö.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte sett en enda iPhone med nått snyggare tema än Apples egna.. Det ser ut som nått till en windowsmobil och som bäst lite som googles mobiler..

 

Haade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fungerar det där bra eller? Får bara känslan av att det är precis som tredjepartsteman till typ Windows, brukar bara bugga och göra datorn slö.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte sett en enda iPhone med nått snyggare tema än Apples egna.. Det ser ut som nått till en windowsmobil och som bäst lite som googles mobiler..

 

Haade

 

 

post-18935-1257555605_thumb.png

 

 

Är det snyggare så behöver du gå till optikern :elaktflin:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det är inte snyggare? Kanske formulera mig fel eller så förstår jag dej fel.

Apples egna tema = SNYGGT

Andra JB teman = FULT

 

Haade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det är inte snyggare? Kanske formulera mig fel eller så förstår jag dej fel.

Apples egna tema = SNYGGT

Andra JB teman = FULT

 

Haade

 

 

Kan inte förstå folk som tycker orginal är snyggast. Finns så många teman där ute som är mycket snyggare och mer välgjorda.

 

Men men, alla tycker ju olika.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, men då får du visa nått;) har ju inte sett nått snyggare:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, men då får du visa nått;) har ju inte sett nått snyggare:P

 

 

Finns ju hur mycket somhelst.

 

Klick

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör inte med JB iofs:P Men kan väl kika ändå. Körde med JB på min touch precis när dom kom för några år sen, då var det enda sättet att göra nått med dem alls.. Nu finns allt jag vill ha och göra utan JB så jag orkar helt enkelt inte..:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att förtydliga om någon missat.

 

Det där inget tema till ifånen generellt. Det är bara för låsskärmen. Man kan ha väder, olästa mail osv där. Går att ändra utseende lite hur man vill, smidigt är det faktiskt också. Man har koll på vad som händer i telefonen utan att behöva låsa upp och titta runt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det är inte snyggare? Kanske formulera mig fel eller så förstår jag dej fel.

Apples egna tema = SNYGGT

Andra JB teman = FULT

 

Haade

 

Jag tycker precis tvärtom. Apples är vansinnigt fult. Ser ut som ngt vem som helst slängt ihop på en halvtimme.

Den största anledningen till att jag jailbreakar är för att kunna byta tema. Trist inte apple tillåter en så grundläggande funktion.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen skillnad i prestanda, ström! Du behöver diskaid + bbedit för att fixa med lockscreen (ställa in språk å land mm.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Smartscreen ska släppas denna månaden. Kan bli spännande om det släpps lite tuffa widgets

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns IMO inget som rör Intelliscreen. Har kört med det över ett år nu. Det kostar pengar dock (för er cheapskates :P ) men är lätt värt det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, det var ju roligt, Winterboard fuckade upp mitt wifi, så nu måste jag återställa telefonen...programmet var ju trevligt i övrigt dock men...jävla Cydia och alla dessa icke-appstore-program :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, det var ju roligt, Winterboard fuckade upp mitt wifi, så nu måste jag återställa telefonen...programmet var ju trevligt i övrigt dock men...jävla Cydia och alla dessa icke-appstore-program :(

 

 

Inte så troligt det har med winterboard att göra. Jag har kört winterbord hur länge som helst utan problem.

 

Har du jailbreakat med blackra1n kanske? Folk har klagat på problem med wifi på 3.1.2 när de jailbreakat med det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, det var ju roligt, Winterboard fuckade upp mitt wifi, så nu måste jag återställa telefonen...programmet var ju trevligt i övrigt dock men...jävla Cydia och alla dessa icke-appstore-program :(

 

 

Knappast Winterboard. Läs lite innan ni gör sådana här saker istället för att bara köra på och sen gnälla. Har ju rapporterats massa problem med blacksnow, google är inte svårt att använda.

 

Sådär tog mig 20 sek att googla fram svar och tydlgen ska det funka efter man resetat nätverksinställningarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...