Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Revolutionerande problem


good fucking evening

Rekommendera Poster

good fucking evening

Hej,

 

Har ett litet annorlunda problem med min iPhone, min kompis skulle jailbreaka min 2G telefon med black rain, min telefonen var redan jailbreakad men det visste inte han. Iaf, så kom steve jobs bilden upp och jag kunde inte göra någonting, var tvungen att vänta några timmar innan telefonen dog, problemet är att den dog för evigt då. Kan inte väcka den på något sätt, synkar inte i iTunes, med andra ord den är helt död.

 

En grej som gör problemet mycket större är att min sleep/start knapp är sönder, så det går ju inte starta i något annat mode.

 

Men själva hårdvaran kan ju inte vara förstörd? Det jag antar är att all mjukvara är borta och därför jag således inte hittar något med iTunes, detta kombinerat med att min sleep/start button inte fungerar gör att den inte startar. Detta är vad jag hoppas på då.

 

Någon som vet vad jag ska ta mig till?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om knapparna inte funkar blir det svårt att sätta den i DFU eller Restoreläge så det är nog rätt kört

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

good fucking evening
Om knapparna inte funkar blir det svårt att sätta den i DFU eller Restoreläge så det är nog rätt kört

 

ja så långt har jag också fattat situationen.

 

och dragit slutsatsen att mjukvaran e raderad. men det måste få något sätt att få igång den trots detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...