Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Spray Mail-problem


jaesnell

Rekommendera Poster

Jag har inte kunnat logga in på mina två Spray Mail-konton sedan åtminstone i onsdags denna vecka. Det står "Felaktigt lösenord" i Login-rutan. Svaret från kundservice är följande (skickat via ett snabbt ordnat Gmail-konto i torsdags morse):

 

Hej!

 

Tack för ditt mail.

Dessvärre har vi ett teknsikt fel med inloggningen för de som har å,ä eller ö i sitt lösenord, vi ber dig avvakta och försöka igen senare. För bästa service ber vi er att inte radera i mailet.

 

Med vänlig hälsning

Spray Kundservice

 

Är det fler som har samma problem? Jag har provat många gånger men utan resultat. I Driftinforutan står inget meddelande om detta problem, så skulle det kunna vara Mac-relaterat? Spray har tidigare visat nonchalans mot oss Macägare.

 

Att byta till annan leverantör, t ex Gmail, känns inte aktuellt då adresserna är så väl inarbetade och rotade hos flera personer/företag.

 

Jag är rätt irriterad över att inte ha kunnat läsa min e-post!!! :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får jag bara ställa en fråga... Varför har du å, ä och ö i ditt lösenord? (Jag antar att du har det eftersom du inte skrev att du inte har det.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte? :ermm:

 

Ett sådant lösenord fungerar även på engelskt tangentbord, man lär sig snabbt ersättningskombinationerna för å, ä, ö.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Status quo. Kommer fortfarande inte åt min e-post.

 

Angående å, ä, ö i lösenord - är det dumt att ha det? Och varför i så fall?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte ens återställa lösenorden, då svaren också innehåller å, ä, ö. Det står att jag angett fel svar.

Moment 22.

 

Inga förslag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortfarande samma kopiöst irriterande problem. :angry2: Verkar som bara jag har drabbats...

 

Spray skrev så här i måndags:

Hej!

 

Tack för ditt mail. Vi hade dessvärre ett tekniskt fel med de lösenord som innehöll å,ä eller ö. Detta ska nu vara löst och det ska fungera att logga in igen. För bästa service ber vi er att inte radera i mailet.

 

Med vänlig hälsning

Spray Kundservice

Är mina epostkonton kapade då varken lösenord eller svar på lösenordsfråga godkänns? Jag har mig veterligen inte ändrat dessa - sånt har jag koll på - inte ens i sömnen. Några konkreta rekommendationer, förutom att byta till t ex Gmail?

post-2768-1257368380_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet löst. Jag hade inte tänkt på att rensa cookies, vilket Spray tipsade om i deras tredje e-post till mig. De kanske kunde nämnt det direkt. :nattinatti::blush::blushing:

 

Fast det var ett reelt problem, då å, ä, ö i lösenord inte fungerade. Douglas - jag är nyfiken att veta vad du menade med din fråga.

 

Intressant ur ett personlighetsperspektiv att se hur stor abstinens man har utan att komma åt sin e-post i en vecka. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...