Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Köpa iPhone utomlands.


Landberg
 Share

Rekommendera Poster

tobias.lovstedt

jag har fattat det som att man först och främst laddar ner och inst själv, lyckas man inte med det skickar man in den, lyckas inte dem får man pengarna tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej om jag åker till London och köper en iPhone 4, är det bara att gå in i en applebutik och köpa en för 499£ eller måste man gå till apple.com/uk och förhandsboka? :)

 

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena!

 

Jag sticker till hong kong snart,

Är väldigt sugen på att skaffa mig en iPhone 4 där!

 

någon som vet om man bara kan klampa in på någon butik och köpa den eller om man måste förhandsboka eller liknande?

Någon som vet var i hong kong den kommer säljas, butiker, adress dylikt!

 

vore fantastiskt med några svar :)

 

har hört att den ska kosta ca 5400 HKD (ungefär 5400 kr) där borta! olåst !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! snubblade över denna sida: http://www.iphoneunlockusa.com/den låter pålitlig, nån som provat eller vet nån som har?

 

Köpte deras tjänst för iPhone4 men de har inget till telefonen ännu och när jag ville ha mina pengar tillbaka så svarar de inte ens.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PatrikWindahl

går det att beställa en iphone 4 från apple store i UK hem till sverige, och om det går, hur fungerar support och garantier?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

går det att beställa en iphone 4 från apple store i UK hem till sverige, och om det går, hur fungerar support och garantier?

I denna tråden, från inlägg #57 och framåt hittar du lite svar. Dessutom har du följande trådar:

Köpa iPhone 4 i England

Köpa iPhone i butik i London

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du gör ett bra jobb som moderator Justitia! Här får du en ros och en kram! geros.gifstorkram.gif

 

(Eller ska jag ge kramen först och sen rosen... Hmm, nu blev det svårt. fundersam.gif )

Åh, man tackar :blushing:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej!

 

jag åker till USA snart och undrar om det lönar sig att köpa iphone 4 där. Stämmer det att man kan använda telefonen i alla nät? och är det kompatibelt med svenska?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej!

 

jag åker till USA snart och undrar om det lönar sig att köpa iphone 4 där. Stämmer det att man kan använda telefonen i alla nät? och är det kompatibelt med svenska?

 

nej det stämmer inte,däremot om du köper från England eller Frankrike då kan du använda den med alla sim k

Redigerad av mactopen
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MacinTraining

Ett tips till er som köper iphone 4 i usa, ta telefonen i handbagaget å kartongen i väskan alt, posta kartongen tom till sverige.

Eller be nån skicka den som en gåva eller flyttgods.

 

Kan man beställa en iPhone 4 på nätet (Apple Store i USA) och skicka den till en polare i Staterna som sedan skickar den till Sverige utan att behöva betala AT&T månadsavgiften t.ex. genom olagliga medel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TopFlySecurity

Kan man beställa en iPhone 4 på nätet (Apple Store i USA) och skicka den till en polare i Staterna som sedan skickar den till Sverige utan att behöva betala AT&T månadsavgiften t.ex. genom olagliga medel?

 

Nej du måste ju ändå köpa iPhone med AT&T abonnemang.. mitt tips är att kolla att köpa den från England där dom finns olåsta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ungern?

 

De ska ju enligt uppgift få fyran i slutet av augusti och jag ska dit i mitten av september. Är det någon som har koll på om de bara säljs med abonnemang eller även olåsta?

 

(ja, jag har googlat...) :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu fått igång min Iphone 4 som jag köpte i England, funkar klockrent! Problemet med antennen verkar vara helt horribelt uppblåst, har inte haft ett enda problem med tappad signalstyrka eller dumpade samtal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ca 7000 för 32 gig. Beställde den igår och den ska levereras 24/6. :armskeptisk:

 

@Loshi: Om du ska få tag i någon då så kanske det är säkrast att reservera?

 

 

 

Hej, vilken adress gick du in på för att beställa den?

Vill så gärna beställa den men vet inte vart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Engelska Apple hemsida kan du beställa iPhone 4 ifrån. Tror det bara är apple.uk men det finner du själv. Sen bara köra via Borderlinx som alla andra här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Engelska Apple hemsida kan du beställa iPhone 4 ifrån. Tror det bara är apple.uk men det finner du själv. Sen bara köra via Borderlinx som alla andra här.

 

Är inne på sidan men kommer bara till detta.

https://buyiphone.apple.com/WebObjects/IPACustomer.woa/wa/IPAPreAuthAction/homePage?product=MC319LL/A&sf=us

 

Och sen till detta

https://buyiphone.apple.com/WebObjects/IPACustomer.woa/wo/Ug92adtytyyuWbyiDdnFBw/3.0.0.1.26.3.5.5?sender=preauth-button-next

 

 

Sorry är helt grön på att beställa saker via nätet men vad är Borderlinx?

Hur fungerar det och vad kostar det?

 

Mycket tacksam för hjälp och svar....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inne på sidan men kommer bara till detta.

https://buyiphone.apple.com/WebObjects/IPACustomer.woa/wa/IPAPreAuthAction/homePage?product=MC319LL/A&sf=us

 

Och sen till detta

https://buyiphone.apple.com/WebObjects/IPACustomer.woa/wo/Ug92adtytyyuWbyiDdnFBw/3.0.0.1.26.3.5.5?sender=preauth-button-next

 

 

Sorry är helt grön på att beställa saker via nätet men vad är Borderlinx?

Hur fungerar det och vad kostar det?

 

Mycket tacksam för hjälp och svar....

Verkar som du är inne o snurrar på USA's Apple Store (AT&T nämns i första länken). Rätt URL är: http://store.apple.com/uk

Men de levererar endast till adresser i UK. Därför måste du skaffa en engelsk adress genom någon kompis eller företag som sedan kan skicka telefonen vidare till dig i Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som du är inne o snurrar på USA's Apple Store (AT&T nämns i första länken). Rätt URL är: http://store.apple.com/uk

Men de levererar endast till adresser i UK. Därför måste du skaffa en engelsk adress genom någon kompis eller företag som sedan kan skicka telefonen vidare till dig i Sverige.

 

Okej nu hamnade jag rätt :)

 

Okej men känner tyvärr ingen i England :(

Vad finns det för sidor man kan skaffa adress igenom och hur går det till då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej nu hamnade jag rätt :)

 

Okej men känner tyvärr ingen i England :(

Vad finns det för sidor man kan skaffa adress igenom och hur går det till då?

Har du inte läst igenom denna tråd? Det finns ganska bra info i tidigare inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej nu hamnade jag rätt :)

 

Okej men känner tyvärr ingen i England :(

Vad finns det för sidor man kan skaffa adress igenom och hur går det till då?

 

 

Gå in på en tråd som heter (då var det dags och köpa iphone) där du kommer hitta allt du behöver veta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå in på en tråd som heter (då var det dags och köpa iphone) där du kommer hitta allt du behöver veta

 

EDIT: iPhone 4,då var det dags

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet hur man köper den Italien?

Måste den förbeställas?

Jag hittar ingen info om det på webben.

 

Kompis åker dit 1/8 och jag vill ha med en upplåst

iPhone med till USA när jag flyttar.

Redigerad av friend
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...