Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Synka SonyEricsson med 10.6


mpower

Rekommendera Poster

När jag körde Leopard [10.5] var det inga problem att synka mobilen (SonyEricsson W595i) efter att ha laddat ner en iSync-plugin från SonyEricsson. Men med 10.6/10.6.1 verkar det vara värre. Någon som har lyckats eller har ett bra tips på hur man får det att fungera igen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag körde Leopard [10.5] var det inga problem att synka mobilen (SonyEricsson W595i) efter att ha laddat ner en iSync-plugin från SonyEricsson. Men med 10.6/10.6.1 verkar det vara värre. Någon som har lyckats eller har ett bra tips på hur man får det att fungera igen?

 

Jag har inga problem (W960i), har inte gjort några justeringar från 10.5. Har tyvärr inga tips om hur du ska få det att funka, men tröst om att det ska funka. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte rört isync sedan uppdateringen till Snow Leoprad. Säkert att det inte är mobilen osm strular??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Jag vore också tacksam för lite hjälp. I 10.5 hade jag enbart problem med att tidssynkningen inte funkade. I 10.6 raderar iSync möten inlagda i almanackan, både på telefonen (W890i och K850i) och i almanackan. Jag saknar en funktion där jag kan styra vilken almanacka som skall ha företräde. Även hr ändras klockslagen så att aktiviteterna flyttas 1 timme. Både MacBook o telefon är inställda på rätt tidszon o likartade inställningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...