Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Köp av ringsignal via itunes?


justsurrender

Rekommendera Poster

justsurrender

Hallå!

 

Är jag enbart korkad eller hur köper jag ringsignaler till min iphone via itunes?

har läst på apple.se/support, och vad mitt nyvakna huvud förstår är att om jag har 3.1 i min telefon (check), och 9.1 i itunes (check) så ska man markera en köpt låt i tunes, gå upp i menyraden och Affär och där ska det stå något om att 'göra till ringsignal' eller liknande!

 

eller, att när man köper en låt med 3.1 i itunes i telefonen så ska man kunna välja "köp som ringsignal" innan man laddar ner låten.

 

inget av dessa alternativen verkar finnas, eller är jag för lat för att hitta rätt väg?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Emil Gustafsson

Istället för att köpa en ringsignal kan du ta vilken låt som helst från ditt iTunes och göra om den till m4r å sen lägga in den i telefonen den vägen.

 

E dumt att betala för musik fler gånger...

 

guide på http://www.iphoneinfo.se/sa-byter-du-rings...-pa-din-iphone/

 

eller gör samma sak men via nätet och få låten direkt http://audiko.net/en.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

justsurrender

danke för svar! ska testa båda!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

jag har fått in flera sådana filer i Itunes , men vid synkning dyker dom inte upp på telefonen ?

Dom e inte för långa och ändelsen e rätt.

 

VAd gör man för fel då?

 

//NIcke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att det är max 40 sekunder långa ringsignaler man får ha och filändelsen ska vara m4r

 

max 30 sekunder dock. gäller även sms-toner också. lite tråkigt dock att ha en hög och ljudlig sms signal på 30 sekunder ;D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

max 30 sekunder dock. gäller även sms-toner också. lite tråkigt dock att ha en hög och ljudlig sms signal på 30 sekunder ;D

 

Det är 40 sekunder... Mina ringsignaler är mellan 37-39 sekunder långa har jag kollat upp nu. Man ska alltså inte klippa precis efter 40 sekunder utan helst en sekund (eller mer) innan för säkerhets skull.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...