Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Attack på Iphone!


Mikael_A_67

Rekommendera Poster

Dagens Industri har lagt ut ett reportage om Spotify och Iphone och det är helt ok men det som gör mig riktigt förbannad är att kommentatorsfunktionen SVÄMMAR över av falska och felaktiga kommentarer om Iphone. Försöker lägga in fakta om tex. Iphone försäljningsframgångar men de tas bort...Är absolut inte Apple-anställd däremot fantastiskt glad att jag äntligen fått en telefon/gadget som verkligen fungerar. Gå in och testa och lägg in fakta om Iphone på DI och ni blir garanterat censurerade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem bryr sig? Om man misströstar över mänskligheten ska man läsa artikelkommentarerna i några större dagstidningar och så får man hur mycket vatten som helst på sin kvarn.

 

De är till 45% "jag har inte läst texten ordentligt", 45% är "jag har missuppfattat kontext så pass att jag slagit knut på mig själv och fört huvet in i röva" och 5% är "hjälp, jag behöver vård!". ;)

 

 

Kan inte annat än hålla med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens Industri har lagt ut ett reportage om Spotify och Iphone och det är helt ok men det som gör mig riktigt förbannad är att kommentatorsfunktionen SVÄMMAR över av falska och felaktiga kommentarer om Iphone. Försöker lägga in fakta om tex. Iphone försäljningsframgångar men de tas bort...Är absolut inte Apple-anställd däremot fantastiskt glad att jag äntligen fått en telefon/gadget som verkligen fungerar. Gå in och testa och lägg in fakta om Iphone på DI och ni blir garanterat censurerade.

 

kanske för att många e missnöjda. Finns mycket o klaga på kvalitén tex!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aldrig ägt en telefon av bättre kvalitet. 1000 gånger bättre än Sony-Ericsson plastiga skräp tex.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aldrig ägt en telefon av bättre kvalitet. 1000 gånger bättre än Sony-Ericsson plastiga skräp tex.

 

det e vad du tycker ja!!! Finns några andra miljoner som kan tycka annat!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det e vad du tycker ja!!! Finns några andra miljoner som kan tycka annat!!!

 

 

Kan bara säga att jag är glad som han avboka min, och köpa mig en HTC Hero istället.

SE lurar fö. är kanon så länge man köper en lika dyr telefon som iphone... ingen plast då...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad hände med de övriga 5 procenten?

Det är de som åtminstone har NÅGOT sans och vett i det de skriver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför bry sig om vad en del idioter skriver?

Läs inte kommentarer överhuvudtaget är mitt svar.

Vad finns det för nytta i att läsa vad en massa okända personer tycker,

som oftast inte har speciellt mycken sak kunskap överhuvudtaget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det e vad du tycker ja!!! Finns några andra miljoner som kan tycka annat!!!

 

Ja det är vad jag tycker. SE's mjukvara ska vi inte ens diskutera ;) Buggigare telefoner finns inte.

Köp vad ni vill jag håller mig till det som fungerar för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...