Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

EU vill sänka volymen i din iPod ytterligare


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

En liten diskret ringklocka från ifattkommande cyklister lär du väl inte höra, inte heller det varnande rop som talar om att cykelbron har rasat?

Man kunde ju i alla fall ha önskat att de som kör med ipoden i örat åtminstone kunde använda cykelljuset när det är mörkt, ..., men icke då, och att gina i cykeltunnlar och runt hörn och häckar tillhör väl också livsstilen?

Jodå, ringklockor hör jag om de inte dränks av bilbullret. Dessutom har jag inte någon ipod i örat, bara lurarna. Däremot används både belysning och reflexväst, har varit nära att mosa för många cyklister för att cykla utan det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 101
  • Created
  • Senaste svar
Kommer att tänka på;

Sweden rock festival hotar banden med böter.

 

 

 

Att sätta "folkhälsan" i första stolen när det gäller en sån här sak tycker jag tyder på överförmynderi. Vore väl en bättre idé att informera om det viktiga i att använda hörselskydd när man lyssnar på (festivals)konsert? :ermm:

 

jag tycker personligen att db förmynderiet inom livemusik är det bästa som hänt sedan jesus gick på vattnet :D ÄNTLIGEN slipper man använda öronproppar(något jag alltid gjorde innan regleringen :D)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...