Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bluetooth


theNope

Rekommendera Poster

Det hela bygger på mitt antagande att blåtanden funkar lika på iphonen som på en tex sony-ericsson.

 

Problemen:

 

- SE hittar iphonen men iphonen hittar inget

 

- MacBooken hittar iphonen, man parkopplar, men sen kan man inte skicka bilder mm

 

 

Vad göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det hela bygger på mitt antagande att blåtanden funkar lika på iphonen som på en tex sony-ericsson.

 

Problemen:

 

- SE hittar iphonen men iphonen hittar inget

 

- MacBooken hittar iphonen, man parkopplar, men sen kan man inte skicka bilder mm

 

 

Vad göra?

 

Ditt antagande är tyvärr väldigt fel. SE kan man göra det mesta på via båtand. iPhone NADA förutom att köra den som modem till datan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bluetoothen på iphone är begränsad till att fungera med hörlurar det går inte att skicka filer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men... det är ju heeeelt sjukt! :fulfejs:

 

hehe...

 

Jobs sitter väl och håller på den funktionen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men... det är ju heeeelt sjukt! :fulfejs:

 

hehe...

 

Jobs sitter väl och håller på den funktionen

 

I 3 år? Knappast. De vill väl inte bidra till piratkopiering helt enkelt. Tråkigt dock

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I 3 år? Knappast. De vill väl inte bidra till piratkopiering helt enkelt. Tråkigt dock

 

Eh va? vad har blåtand med piratkopiering att göra?

 

Det hade ju vart kul om man kan använda blåtand till det den är avsedd för. Dela bilder,spela spel mot varandra etc etc etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har jag en Nokia 5800, hur ofta använder jag bt på den? Nästan inte alls och vill jag ha in lite grejer tar jag fram kabeln ofta vill folk att jag öppnar den för dom har en häftig bild eller nåt dom att jag skall se, kan jag inte få se den på din säger jag då och väldigt sällan vill jag se det mer än en gång så varför fylla luren med en massa sånt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eh va? vad har blåtand med piratkopiering att göra?

 

Det hade ju vart kul om man kan använda blåtand till det den är avsedd för. Dela bilder,spela spel mot varandra etc etc etc.

 

Spela spel går utmärkt. Om spelet stödjer det dvs.

Filöverföring funkar inte. Du får använda MMS eller email istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det hade ju vart kul om man kan använda blåtand till det den är avsedd för. Dela bilder,spela spel mot varandra etc etc etc.

Ja spela spel går via BT och dela bilder går också, kolla på app store så finns det program som fixar bilder via BT :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja spela spel går via BT och dela bilder går också, kolla på app store så finns det program som fixar bilder via BT :)

 

Ja men bara mellan iphones och bägge måste ha programmet vilket gör det ganska omständigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja men bara mellan iphones och bägge måste ha programmet vilket gör det ganska omständigt

Vadå! finns det andra telefoner som man vill ha frivilligt? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...