Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nå vad tycker ni om de nya iPodarna?


Landberg

Rekommendera Poster

Det borde finnas någon skumm affär någonstans som kan fixa en kamera till Ipod Touch finns det inget sådant?

 

Hade aldrig låtit nån stoppa in en kamera i min touch, (nu har jag ingen men om jag hade:P)

 

Haade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 79
  • Created
  • Senaste svar
Aa det har du rätt i men förr eller senare kommer det väl, tror det tänkte bara att det inte fanns i programuppdateringen på iTunes

 

Any minute. Finns en länk till engelska versionen i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det stod väl att läsa lite varstans att det var problem med kamerorna till iPhone som saktade ner leveranstiden. Vore ju inte så smart då att lansera en Touch med likadan kamera. Antingen kommer kamera då problemen är lösta, leveranstakten för iPhone gått upp eller då de kan erbjuda en bättre kamera.

 

Själv känner jag mig inte besviken, blir fint att kunna sortera bättre i iTunes. En Touch med kamera hade bara fått mig att vilja ha en och ärligt talat är jag väldigt nöjd med den jag har!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man förvänta sig en 10%ig studentrabatt på ipod touchen? :)

 

 

Förmodligen inte. Var flera år sedan Apple plockade bort studentrabatt på iPods.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exakt vad är nytt i nya ipod touch G3?

 

Mick

Större disk

 

Något mer? någon hårdvaru ändring?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förmodligen inte. Var flera år sedan Apple plockade bort studentrabatt på iPods.

 

 

Okej :) a 2000 känns som ett helt okej pris tycker jag. 8Gb är mer än nog för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej :) a 2000 känns som ett helt okej pris tycker jag. 8Gb är mer än nog för mig.

 

Men du är medveten om att du då får den gamla långsamma versionen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exakt vad är nytt i nya ipod touch G3?

 

Mick

Större disk

 

Något mer? någon hårdvaru ändring?

 

Ja, den äe snabbare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men du är medveten om att du då får den gamla långsamma versionen?

 

Det visste jag däremot inte =/...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det visste jag däremot inte =/...

 

Precis, antagligen många med dig som inte vet det. Tycker det är jäkligt förvirrande och dåligt av Apple att göra så..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis, antagligen många med dig som inte vet det. Tycker det är jäkligt förvirrande och dåligt av Apple att göra så..

 

 

Håller med. Finns två indikationer och det är på hemsidan så står det under specs. och så är bilden på Touchen lite större.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det går inte beställa nya 32gb ipod touch!

det står 8gb (costum) i kundvagnen ju!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är väldigt sugen på nya Nano.

Frågan är bara om radion funkar här, tidigare "sladd-radio" från Apple till iPod funkar inte med radiokanaler som slutar på jämn siffra.

Tydligen är alla radiokanaler i USA "udda".

Vilket gör att t ex Radio Örebro som sänder på 102.8 inte går att få in.

 

Hoppas det funkar i nya Nano.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att apple släpper en ny ipod nano som är så pass läcker ändå att det rycker i köptarmen trots att man har en halvår gammal ipod nano 4G visar hur rätt apple gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, såå sant!;) Jag har sagt ända sen den förra nanon kom att nästa är den jag ska ha!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som tror att Touchen inte är klar än. Jag tror nämligen att det blir ett till event för touchen(eventuellt itablet) snart... För detta känns inte som en riktig uppdatering...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som tror att Touchen inte är klar än. Jag tror nämligen att det blir ett till event för touchen(eventuellt itablet) snart... För detta känns inte som en riktig uppdatering...

 

HUr känns det inte som en riktig uppdatering? Den är ju snabbare? Och ett nytt event kommer nog inte, blir antingen tyst eller om ett halvår kanske. det är vad jag tror i alla fall!

 

Haade!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som tror att Touchen inte är klar än. Jag tror nämligen att det blir ett till event för touchen(eventuellt itablet) snart... För detta känns inte som en riktig uppdatering...

 

Knappast. Då hade de inte rört Touchen idag. Såvida inte eventet du pratar om kommer om minst ett halvår eller så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HUr känns det inte som en riktig uppdatering? Den är ju snabbare?

Njaaa, ingen kamera, trots att nano fick den, samma design... alltså, jag tycker att de kunde gjort mycket mer med den..

 

Knappast. Då hade de inte rört Touchen idag. Såvida inte eventet du pratar om kommer om minst ett halvår eller så.

Njaa, tänkte 3 månader eller så.. och då är ju svaret på min fråga: ja, jag är den enda som tror det :P

 

Men om fler tycker så så kanske det blir en nano ändå då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att touchen har kommit i kläm mitt emellan nano och iPhone, Den är i mina ögon ganska ganska meningslös, förstor för att alltid ha med sig om man även ska släpa på en mobil, och det bästa med den är dom grejer man behöver internet till och det har man inte över allt. Så det är en överflödig pryl, också därför jag sålde den första jag hade.

 

Haade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att touchen har kommit i kläm mitt emellan nano och iPhone, Den är i mina ögon ganska ganska meningslös, förstor för att alltid ha med sig om man även ska släpa på en mobil, och det bästa med den är dom grejer man behöver internet till och det har man inte över allt. Så det är en överflödig pryl, också därför jag sålde den första jag hade.

 

Haade

 

Kan hålla med dig faktiskt. Dock så är jag otroligt sugen på den så det blir nog att beställa 32Gb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...