Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Spotify till ipod touch!


strooeem

Rekommendera Poster

Har laddat ned spotify från app store och undrar utöver dom här 99 kr i månaden, kan det bli några trafikavgifter eller något annat som dras? verkar lite konstigt eftersom att det är ipod touch.

vill bara vara säker på att det inte blir mer pengar som dras.

 

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan vara lugn :D

Kostar inget mer än 99 i månaden :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, funkar spotify till din ipod touch? funderar på att köpa en touch för den anledningen.

 

Funkar fint, dock måste du ju ha Spotify Premium precis som på iPhonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Har laddat ned spotify från app store och undrar utöver dom här 99 kr i månaden, kan det bli några trafikavgifter eller något annat som dras? verkar lite konstigt eftersom att det är ipod touch.

vill bara vara säker på att det inte blir mer pengar som dras.

 

Tack!

 

Ipod Touch har inte mobilt-internet och måste därför ansluta med Wi-Fi till ditt trådlösa nätverk hemma. Så om du vill lyssna på Spotify när du är ute så finns det Wi-Fi nätverk på t.ex. McDonalds och dylikt... Jag tror själv att jag kommer ha Spotify på min Touch.(Om jag får nån i jul ;D) jag menar 99kr i månaden.... typ ingenting.... + att jag lyssnar på Spotify på datorn (utan Premium)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ipod Touch har inte mobilt-internet och måste därför ansluta med Wi-Fi till ditt trådlösa nätverk hemma. Så om du vill lyssna på Spotify när du är ute så finns det Wi-Fi nätverk på t.ex. McDonalds och dylikt... Jag tror själv att jag kommer ha Spotify på min Touch.(Om jag får nån i jul ;D) jag menar 99kr i månaden.... typ ingenting.... + att jag lyssnar på Spotify på datorn (utan Premium)

Du kan ju ha offline-spellistor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Måste det va Ipod Touch 3G för att Spotify appen ska funka?

Vad är Ipod touch 3G? kan möjligen vara så att du måste minst ha programvara 3.0 för att det ska funka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...