Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iTunes 9 och iPhone OS 3.1 - kvällens första nyheter


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Satan i gatan heter det väl?? :P

Har de klorinerat UI't eller? Ge mig ett .plist hack så jag får tillbaka det gamla dystra goa utseendet! :)

 

Jag gillar helvete i gatan bättre :borstatanderna:

 

http://macthemes2.net/forum/viewforum.php?id=2

 

Håll koll där kommer garanterat. Dom släppte en fix 1h efter 9an släpptes så man blir av med den gula färgen i "tidsboxen".

 

Home sharing var ett mycket nice tillskott.

 

 

Som fan. Detta är precis sådant som jag älskar med Apple. Delar ut mitt bibliotek på ca. 8000 låtar till brorsan som dessutom har en PC. Fungerar helt klockrent.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Home sharing var ett mycket nice tillskott.

 

Jag har inte riktigt sett hur detta fungerar, men imorgon ska jag ta mig en titt på det och se om det är något att ha! :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte riktigt sett hur detta fungerar, men imorgon ska jag ta mig en titt på det och se om det är något att ha! :borstatanderna:

 

 

Du kommer inse att det är garanterat nåt att ha min käre Douglas. Busenkelt att sätta upp med tillskillnad från om Win skulle ha det. Ser framför mig, drivrutiner och brandväggar och annat piss.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kommer inse att det är garanterat nåt att ha min käre Douglas.

 

Ja det är alltid så med Apple; de lyckas alltid få mig att upptäcka att jag har saknat något i alla dessa år! :D

 

 

Ser framför mig, drivrutiner och brandväggar och annat piss.

 

:sjuk::irriteradtjej::armskeptisk::chockadskeptisk:

 

Ja det är Microsoft i ett nötskal!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mina negativa tankar om eventet har blivit lite positivare efter jag har pillat runt i iTunes 9. Riktigt bra gjort av Apple. Om dom bara kunde gjort det enda som är kvar att sakna, kunna köa en låt så den spelas näst efter den man lyssnar på. Vet att det finns i Dj och det där. Men jag använder inte det, lyssnar alltid på hela biblioteket. Ja sån är jag.

 

Men annars iTunes 9 är det bästa dom gjort pålänge. Vill bara ha en uppdatering av iMac nu. Mycket vill ha mer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iTunes 9 tycker jag borde följt med Snow Leopard redan från start! Men det är grymt bra! Jag har redan fått nytta utav Home sharing!

 

Jag är dock osäker på utseendet, det matchar inte de andra fönstren?

 

I övrigt så vill jag verkligen ha den nya nanon... Och den nya blanka shuffle!

iPods är någonting jag känner en stor lust att börja samla på, faktiskt. Jag har en Touch och andra generationens Shuffle. Jag vill ha dem alla, i olika färger och smaker.

 

Jag funderar starkt över en nano nu. Min flickvän ska i alla fall få en.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon mer än mig som får väldigt konstiga spellistor i sin iPhone efter uppdatering till iTunes 9 samt OS3.1? Låtarna ligger helknasigt, och inte alls i samma ordning som innan.

 

Senast tillagda låtar till exempel visar låtar som lades till för ett par år sedan.

 

Vad göra?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Laddade ner iTunes 9 nyss, och jag är ett stort frågetecken (?)

 

1. Varför har dom bytt bakgrundsfärg från gråsvart till vit i mitten-vyläget?

Jag vill ha tillbaka den svarta bakgrunden - NU!!!

 

2. Varför har de tagit bort funktionen som gör det möjligt att reglera storleken på albumomslagen?

Nu ser hela mitt biblioteket helt fucked up ut.

 

Det här var VERKLIGEN en nergradering, punkt slut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2. Varför har de tagit bort funktionen som gör det möjligt att reglera storleken på albumomslagen?

Nu ser hela mitt biblioteket helt fucked up ut.

View -> Grid View -> Show header

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det sant att man måste ha safari för att använda nya itunes store? jag som är firefoxare skulle vilja undvika detta, men det verkar kört........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

View -> Grid View -> Show header

Tack!

Vilka jävla idioter som har gömt den där inställningen.

 

Men vill fortf. ha min svarta bakgrund i mellanvyläget ; )

 

är det sant att man måste ha safari för att använda nya itunes store? jag som är firefoxare skulle vilja undvika detta, men det verkar kört........

 

Nej, jag har Firefox och jag kan använda iTunes Store utan problem. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför står det då att Itunes står kräver Safari 4.0.3 när jag ska starta upp Itunes store? hur kan jag isf göra för att undvika nedladdning av safari?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Är det någon mer än mig som får väldigt konstiga spellistor i sin iPhone efter uppdatering till iTunes 9 samt OS3.1? Låtarna ligger helknasigt, och inte alls i samma ordning som innan.

 

Senast tillagda låtar till exempel visar låtar som lades till för ett par år sedan.

 

Vad göra?!

 

Jag har också detta problem, trodde jag hade någon mkonstig inställning iom att jag är ny iphone användare. Kom detta problemet med iTunes 9 samt OS3.1? Själv har jag precis skaffat en 3GS med 3.1. I min gamla ipod classic 120 gb ser spellistorna ut som de ska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...