Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Söker medarbetare till hemsida

MartinDan

Recommended Posts

Hej. Någon som har lust att joina mig på min hemsida? Det är en sida där jag (och du då?) tillverkar program till folk. Checka runt och tänk på det ;) Kul med lite sällskap.

www.Mylifeinc.tk

Hej. Någon som har lust att joina mig på min hemsida? Det är en sida där jag (och du då?) tillverkar program till folk. Checka runt och tänk på det ;) Kul med lite sällskap.

www.Mylifeinc.tk

Börja med att öppna ett sk "source code repository" på exempelvis sourceforge eller github, har du interessanta projekt kommer du säkert få fler utvecklare att jobba på dom :toodeloo:

Afan. Kommer ditt någon dag, men mina program på Xcode räcker faktiskt ganska bra till en början! Ingen som vill joina?

Ni kan vara bra på: Att skaffa tittare på sidan

Webbdesign och fotodesign också. behövs det med!

Afan. Kommer ditt någon dag, men mina program på Xcode räcker faktiskt ganska bra till en början! Ingen som vill joina?

Du kan koppla upp scm (source code management) system till Xcode så att när du sparar dina nya ändringar så sparas det även på servern som hostar din kod tex git hub eller source forge eller en egen privat svn (subversion) server. Detta gör det lättare för fler utvecklare att jobba mot samma kodbas och om konflikter i ändringar sker kan man lösa dessa eller välja att backa tillbaka till en tidigare revision av filen. Så för att underlätta för dig och dina framtida medarbetare kan det vara värt att kolla upp redan idag. Det tar kanske en dag att sätta sig in i grunderna på sin höjd och du har tillbaks det tusenfallt senare när projektet växer och dessutom har du ju en gratis off-site backup.

Lycka till med siten och hoppas du hittar den hjälp du söker.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...