Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Dekryptering av Buck up Sparsebundle


Bullrobang

Rekommendera Poster

Hej.

 

Problembeskrivning; Jag behöver komma åt min "Användar" fil i min Time Capsule. Jag hittar den lätt, men då min användar fil i min aktiva dator är krypterad så blir ju även min Back up krypterad.

 

Fråga. Hur Dekrypterar jag min Back up´ade " användar " fil i Time Capsule? (det jag behöver är "Microsoft användar data")!

 

//B

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

 

Problembeskrivning; Jag behöver komma åt min "Användar" fil i min Time Capsule. Jag hittar den lätt, men då min användar fil i min aktiva dator är krypterad så blir ju även min Back up krypterad.

 

Fråga. Hur Dekrypterar jag min Back up´ade " användar " fil i Time Capsule? (det jag behöver är "Microsoft användar data")!

 

//B

Det är väll bara återställa den från time machine, gå till din nuvarande "användarfil" och kör igång timemachine bläddra till du kommer till det datum du vill återställa från välj återställ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Mnja

 

Problemet är att eftersom även min back up är krypterad så ligger den som en hel krypterad enhet. Den sparas som en hel enhet och jag kan inte öppna den för att välja någon mapp däri. Vidare verkar jag inte kunna spara ned den på mitt skrivbord heller. Det lutar åt att jag måste DEkryptera den i min Time Capsule för att sedan kunna öpnna användar filen i time capsule, för att därefter hämta den till min burk.

 

Så jag hittar var filen ligger, men jag kan inte öpnna den eller flytta den eller back up´a från den.

 

//B

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...