Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Hade varit guld om spotify fungerat med Apple Remote

der_low

Recommended Posts

För då kunde den sitta i dockan och sedan bara koppla in sladd till mitt ljudsystem och bara maxa ljudet.

Synd att man inte kan använda Apple Remote till mer :detvarintejag:

Ännu bättre om Spotify kunde skicka ljud trådlöst till Airport-högtalare tycker jag.

Skicka ljud, inte ta emot, det gör jag redan.

Edit: Eller du kanske inte svarade på mitt inlägg iofs ....

Hm Har jag missförstått frågan: Airfoil skickar ljudet från vilken app som helt till din AirPort Express, Spotify spelas väl i webbläsaren, så från Safari till APE:n.

Jag använder i alla fall Airfoil när jag vill lyssna på webbradio via APE till min stereo.

Hm Har jag missförstått frågan: Airfoil skickar ljudet från vilken app som helt till din AirPort Express, Spotify spelas väl i webbläsaren, så från Safari till APE:n.

Jag använder i alla fall Airfoil när jag vill lyssna på webbradio via APE till min stereo.

Dels är det Spotify på iPhone vi pratar om, och då är väl knappast Airfoil aktuellt?

Dessutom är Spotify alltid en egen applikation och inte något som körs i webbläsaren, men det är ju av mindre betydelse i just detta fall.

Dels är det Spotify på iPhone vi pratar om, och då är väl knappast Airfoil aktuellt?

Nej inte så länge det inte finns till iPhone.

Dessutom är Spotify alltid en egen applikation och inte något som körs i webbläsaren, men det är ju av mindre betydelse i just detta fall.

Precis mindre betydelse, för det hade funkat om det nu inte var för att tråden handlade om iPhone, detta missade jag. :blushing:

Har 3 rum med Airport-högtalare som jag skulle vilja skicka ljudet till ifrån iPhonen. Från datorn funkar det fint att skicka ljudet överallt, men hade som sagt velat ha funktionen inbyggd i Spotify-appen.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...