Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Roliga inlägg här i forumet


Marooned

Rekommendera Poster

Har en känsla av att det kan finnas en sånhär tråd redan, men orkar inte söka för det är menlöst ändå.

 

Så enkelt. Posta en screenshot eller bara "ett roligt inlägg här". För att krydda till det kan man väl skriva vem det var som skrev det som fick en att dra på skrattgroparna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var en gång två sandkorn gående i en öken. Den ena sa till den andra:

-Jag tror vi är omringade :fundersam:

 

Sen när kan sandkorn gå!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"För det andra är inte en mac pro någon penisförlängare, det är en dator med höga specifikationer. Så länge du sitter hemma eller på kontoret med den och inte skryter på något forum eller för arbetskamraterna är det ett arbetsverktyg. Om du köper en dator för att imponera på tjejer är du helt ute och cyklar, en superdator är en penisförkortare skulle jag vilja påstå. Jag har då inte sätt någon tjej som har tänt på en mac pro, kanske Anna Müller " - mythrider

 

 

"okej. Den här tråden var mer tänkt som en tråd där folk skriver specer på sin Mac Pro. Inte om bilar och hur tänd anna müller blir ." - Edsbyn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rubrik: Husdelning?

 

"Någon som vet hur det funkar? Och om det funkar och isåfall, hur f*n gör jag?"

 

 

Svar:

 

"Jag delar hus med Catrrine och det går jättebra. Det är inte så svårt alls att få det att funka. Det gäller bara att diska ibland, inte kissa utanför och komma ihåg när hon fyller år. Annars flyter det bara på. Kan absolut rekommenderas faktiskt."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rubrik: Husdelning?

 

"Någon som vet hur det funkar? Och om det funkar och isåfall, hur f*n gör jag?"

 

 

Svar:

 

"Jag delar hus med Catrrine och det går jättebra. Det är inte så svårt alls att få det att funka. Det gäller bara att diska ibland, inte kissa utanför och komma ihåg när hon fyller år. Annars flyter det bara på. Kan absolut rekommenderas faktiskt."

 

asså den är ju så klockren :respekt:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 10 months later...

"Kabo har slängt kakor, rensat cache, grävt grönsaksland, matat katten, bryggt vikingaöl, polerat hårddisken så att den glänser med sina 35 gb ledigt utrymme och blängt surt på datorn; vad mer kan man begära. Det här forumet går likväl segare än allt annat. BLÄ." - Kabo

 

"Hade du ätit kakorna istället hade du vart på bättre humör B) " - treebeard

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej men, en ronning! :D (Har inte sett den här tråden förut!)Haha, jag skrattar gott åt det som Tonårsjesus skrev. :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Mindre lärare, större klasser, mindre resurser åt den femtedel av eleverna som har det svårast." -iMatte

 

"Jasså mindre lärare? Asiater eller vadå?" - Jochum

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Mindre lärare, större klasser, mindre resurser åt den femtedel av eleverna som har det svårast." -iMatte

 

"Jasså mindre lärare? Asiater eller vadå?" - Jochum

 

 

:hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rubrik: Husdelning?

 

"Någon som vet hur det funkar? Och om det funkar och isåfall, hur f*n gör jag?"

 

Svar:

 

"Jag delar hus med Catrrine och det går jättebra. Det är inte så svårt alls att få det att funka. Det gäller bara att diska ibland, inte kissa utanför och komma ihåg när hon fyller år. Annars flyter det bara på. Kan absolut rekommenderas faktiskt."

:lol:

Jag letade upp tråden och efter att ha fått några förklaringar till hur hemmadelning ska fungera kommer följande:

 

"Har fortfarande inte fått liv i det så jag kanske kan få telefonnummret till Catrrine i stället efter som det rekomenderas. ;) "

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, har du lite att göra idag Justitia? Det brukar inte vara du som sitter och rotar i gamla trådar. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, har du lite att göra idag Justitia? Det brukar inte vara du som sitter och rotar i gamla trådar. ;)

Jag försöker bara undvika tvätt och roddning som behövs här hemma... :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försöker bara undvika tvätt och roddning som behövs här hemma...  :whistling:

 

 

Det finns ingenting som gör en så aktiv på internet som när man egentligen behöver göra något vettigt... :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter ett långdraget HD byte...Mig själv:"så glad nu sitter jag på macBooken""Fantastiskt att den funkar efter att du suttit på den..." -Mac Hedda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu handlar den här tråden om inlägg som är gjorda här på forumet, men jag kan bara inte undvara er denna kommentaren som gjordes på Feber. :hihihi:

 

Edit: För att tydliggöra det roliga - han borde alltså ha skrivit 'täckningen' istället för 'teckningen'. :D

post-25572-1279745842,3_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas sa den 04:27, 2009-11-10:

Jag har hela tiden, sedan vi började korrespondensen, tryckt på att han måste gå till polisen och göra anmälan, visa upp allt han visat mig, men grabben har inte vågat. Har skrivit till Andreas Leijon och hört med honom vad vi kan göra för att stötta grabben så han går till polisen, tog även kontakt med Friend för att se om han puffa på..

 

Closetland sa den 04:35, 2009-11-10:

Vem tog kontakt med friend och framförallt VARFÖR???? Förstår jag det där som jag tror jag förstår det(hoppas verkligen jag missuppfattar) så är detta forum värre än gestapo och jag avbryter mitt deltagande direkt! För ärligt vad har ni med att göra vad Friend gör och inte gör??????????????????

 

Closetland sa den 04:50, 2009-11-10:ok då ber jag om ursäkt, jag missuppfattade (puffar på) eftersom Friend många ggr blivit "anklagad på skämtsamt sätt" för att röka olämpligheter

 

Pocahontas sa den 04:57, 2009-11-10:Ok, ja mitt ordval "puffa" var kanske lite dumt, borde skrivit knuffa eller övertala.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Med risk för att vara självfixerad citerar jag mig själv... kan knappt hitta ens mina roliga kommentarer.... ^_^

 

 

 

Alix sa den 29 augusti 2010 klockan 23:23:

Om man vill köpa en glass för 20 kronor (allt är så dyrt nuförtiden), och inte har 20 kronor, utan är skyldig 20 kronor, får man någon glass då? Nej. Då spelar det ingen roll om man är skyldig någon 20 kronor eller 20 000 kronor. Någon glass blir det inte. Den som däremot har 20 kronor kan köpa en glass, och blir således vederkvickt till både kropp och själ. Ergo: den som är satt i skuld är icke fri (var har jag hört det någonstans...).

 

Axelman:

Så om vi går ur EU har vi sparat en sisådär 100 miljarder på 10 år. Vilket tillskott i kassan! Glass till alla hela tiden!! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mattem sa den 7 juli 2010 klockan 20:26:

Bensinen är inte brandfarlig, det är ångorna. Så stoppar du en tändsticka i en full dunk slocknar den men i en halvtom eller tom dunk...

..

 

Axelman

Har du provat? Jag tror du tänker lite fel här.... :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alix sa den 7 juli 2010 klockan 13:03:

Ris är en otillräcklig stapelvara..

 

Axelman

Det vet alla som försökt stapla.... :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...