Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

G5 FARA FÖR MORALEN!


Axelman

Rekommendera Poster

:huh: Självklart! :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu i våras blev det ekonomiläge för uppgradering och jag hade i princip bestämt mig för en iMac G4, men jag har väntat länge på att det skulle bli lite mera sprutt i megahertzen. Det har ju uteblivit som bekant. Men jag va ju tvungen att byta upp mig ändå och då började ryktena gå så jag tänkte avvakta tills WWDC vilket ju blev tidernas överaskning! (w00t)

 

Skillnaden mellan iMac G4 800 mhz och G5 blir då ca 6000:- ( och sedan köper en beggad skärm... :rolleyes: ) För 6000:- köper jag upp mig från en halvseg, gammaldags dator till marknadens värsta värsting MED DVDbrännare (!) som kommer att stå sig tills avbetalningarna tar slut... :lol: . Plötsligt blev G4 i all sin skönhet gammalt och dyrt. :lol: 21.000:- för enklaste G5 mot 15.000:- för iMac G4 är BILLIGA 21.000 och dyra 15.000:- (w00t)

 

Detta mina vänner är en lektion i hur man lurar sig själv.... :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi får se om Steve Jobs skaffar mac datorer till produktionen på Pixar nu istället för Sgi datorer :huh:

 

Ibland är det svårt att leva som man lär.

På Pixar använder de dator som kostar ca 3 miljoner. Det är så att säga en helt annan division.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi får se om Steve Jobs skaffar mac datorer till produktionen på Pixar nu istället för Sgi datorer :huh:

 

Ibland är det svårt att leva som man lär.

På Pixar använder de dator som kostar ca 3 miljoner. Det är så att säga en helt annan division.

Är det? (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...