Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hjälp med Entourage


AlexanderE

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag har nyligen byt från Pc till Mac och har precis lyckats få över mina Outlook kontakter till Entourage på min Macbook.

Men informationsfälten där kontakt informationen visas stämmer inte överens med hur det ser ut i Outlook tillexempel har kontaktens arbete hamnat under fax.

Så min fråga är finns det något man kan göra för att få informationen att visas i rätt informationsfält förutom att ändra varje kontakt manuellt.

 

Med Vänlig Hälsning

Alexander

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Jag har nyligen byt från Pc till Mac och har precis lyckats få över mina Outlook kontakter till Entourage på min Macbook.

Men informationsfälten där kontakt informationen visas stämmer inte överens med hur det ser ut i Outlook tillexempel har kontaktens arbete hamnat under fax.

Så min fråga är finns det något man kan göra för att få informationen att visas i rätt informationsfält förutom att ändra varje kontakt manuellt.

 

Med Vänlig Hälsning

Alexander

 

Jag exporterade ut min kontakter till CVF-filer, från Outlook, och drog över dem till min Mac där jag bara klickade på dem för att få in informationen. Visst tidsödande för att du måste exportera i Outlook en och en men det fungerade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...