Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Macotekets öppettider - lördagar?


Hep

Rekommendera Poster

Jag vet att de har en hemsida, men just den undersidan med öppettiderna har dött.

Jag vet att de har en telefonsvarare, men där hänvisar de till hemsidans öppettider.

Jag vet också att de har en leveransklar MacBook Pro till mig bakom disken i Sundbyberg.

 

Det enda jag inte vet är om de har öppet på lördagar. Vet du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske mellan 10-14 som många andra butiker? Kanske lite längre? Bor inte i sthlm men det är väl det vanligaste?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet att de har en hemsida, men just den undersidan med öppettiderna har dött.

Jag vet att de har en telefonsvarare, men där hänvisar de till hemsidans öppettider.

Jag vet också att de har en leveransklar MacBook Pro till mig bakom disken i Sundbyberg.

 

Det enda jag inte vet är om de har öppet på lördagar. Vet du?

 

Jag tror att de har öppet till 16.00 på lördagar. I alla fall butikerna i Stockholm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, satt med precis samma fundering och samma löjliga problem när det inte gick att ta reda på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet sedan tidigare försök att någon butik i Stockholm har öppet på lördagar och någon inte.

 

Jaja, vad är väl en bal på slottet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet sedan tidigare försök att någon butik i Stockholm har öppet på lördagar och någon inte.

 

Jaja, vad är väl en bal på slottet...

 

Alla Macotekets butiker har lördagsöppet men bara vissa har söndagsöppet. Såg nu att du skulle till Sundbybergsbutiken och de har öppet till minst 15.00 (ev. 16.00) lördagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla Macotekets butiker har lördagsöppet men bara vissa har söndagsöppet. Såg nu att du skulle till Sundbybergsbutiken och de har öppet till minst 15.00 (ev. 16.00) lördagar.

 

Underbart. Tackar.

 

Nu inser jag att jag undrar om du råkar veta när de öppnar också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom det var nån mer som undrade så drar jag öppettider för alla butiker lördagar:

 

Sundbyberg 11-15

Kungsgatan 10-17 (även sönd 12-16)

Birger Jarlsgat 11-15

Uppsala 10-17 (även sön 12-16)

 

Allt enligt deras annons i juliutgåvan av MacWorld.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ville bara passa på att tacka iMatte.

 

Informationen stämde och jag hann därför med att både köpa mig en liten plåtmac och att spela golf. Nu med facit i hand kanske jag borde nöjt mig med att köpa dator. Jag var rätt mycket bättre på det än att spela golf idag. Fast det är nog mer mitt fel än iMattes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...