preat Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 ja topicen säger allt.. Har 4 st filmer tagen med en mobil - Dessvärre har mobilen legat ner och jag behöver nu rotera filmerna till höger ett kvarts varv.. Vad ska jag använda för program? Jag har testat i iMovie men jag får det inte att funka.. QT? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickard1234 Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Har du QT Pro så går det. Öppna filmen, välj menyn Fönster - filmens egenskaper (cmd J), markera raden videospår, välj fliken Visuella inställningar o välj sen att vrida filmen med rotationsknapparna. Glöm inte att spara som en fristående fil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
preat Posted September 6, 2009 Author Share Posted September 6, 2009 Tack för svaret. Antog att QT pro skulle lösa det - Har tyvärr inte pro. Men jag lyckades lösa mitt problem med iMovie, lite trixigare säkert men det funka iaf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.