Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Leverans till Telia


everlast

Rekommendera Poster

Menar dom att dom får in telefonerna det datum som står framför?

 

Nej, dom menar att om man har skickat in sitt signerade avtal och dom har tagit emot det före det datum som anges vid resp modell, så har dom levererat telefonen nu. Om det verkligen stämmer kan man kanske ifrågasätta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 300
  • Created
  • Senaste svar
Nej, dom menar att om man har skickat in sitt signerade avtal och dom har tagit emot det före det datum som anges vid resp modell, så har dom levererat telefonen nu. Om det verkligen stämmer kan man kanske ifrågasätta.

 

Ok, jag skickade in mitt avtal i måndags vilket innebär att min borde vara skickad/skickas under nästa vecka?

 

Tänkte på en annan sak, får man ett email med kolli-id osv när den är skickad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, dom menar att om man har skickat in sitt signerade avtal och dom har tagit emot det före det datum som anges vid resp modell, så har dom levererat telefonen nu. Om det verkligen stämmer kan man kanske ifrågasätta.

 

Hur ska man förhålla sig till den informationen när man står uppskriven i kö på en papperslapp i butik?

Är den infon orelevant för mig som köar på att få köpa kontant i butik?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte på en annan sak, får man ett email med kolli-id osv när den är skickad?

Jag tror inte det. Vissa verkar ha fått kolli-id genom att ringa till kundtjänst och tjata.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ska man förhålla sig till den informationen när man står uppskriven i kö på en papperslapp i butik?

Är den infon orelevant för mig som köar på att få köpa kontant i butik?

Detta är troligen inte relevant för den som köar i butik, gissar jag (men jag vet inte), men det är nog troligt att även butikerna har fått några telefoner idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ska man förhålla sig till den informationen när man står uppskriven i kö på en papperslapp i butik?

Är den infon orelevant för mig som köar på att få köpa kontant i butik?

 

Om denna information skulle gälla butiks köer borde jag haft min telefon för några veckor sen.

 

Verkar ju onekligen som om Telia prioriterar kundtjänst/Internet beställningar i första hand vilket är helt sjukt. Borde ju vilja ha köerna någorlunda i fas iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr gubbar o gummor, fick min iphone idag ( :D )

 

som sagt, beställde 5/8!

 

Vilket jävulskt lidande...köpte du den kontant över disk eller genom abonnemang?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske ger det nån av er hopp om jag berättar att Telia-butiken i Östersund idag ringde och sa att jag kan hämta ut min telefon på måndag kl 10. Förstår dock inte varför jag inte kunde hämta den nu, om de vet att den finns där kl 10 på måndag. Men det var sambon som svarade, så hon ställde inga fler frågor. om varför just måndag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åfan, nöjd? :D

Inte nöjd med leveranstiden men mycket nöjd med telefonen. :) Betydligt mycket mer kvick än min iPhone 3G.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske ger det nån av er hopp om jag berättar att Telia-butiken i Östersund idag ringde och sa att jag kan hämta ut min telefon på måndag kl 10. Förstår dock inte varför jag inte kunde hämta den nu, om de vet att den finns där kl 10 på måndag. Men det var sambon som svarade, så hon ställde inga fler frågor. om varför just måndag.

 

Trevligt! Hur länge har du fått vänta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevligt! Hur länge har du fått vänta?

Jag bokade den 3/8. Två kompisar som bokade 5/8 resp 7/8 har inte hört nåt än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bokade den 3/8. Två kompisar som bokade 5/8 resp 7/8 har inte hört nåt än.

 

Ojojoj, varför var jag så snabb att sälja iväg min 3G...Känns som om jag skutit mig i benet hehe. Tror ni inte det kommer gå lite snabbare under september/oktober med leveranserna nu när appple vet hur jävust stor efterfrågan är i sverige?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ojojoj, varför var jag så snabb att sälja iväg min 3G...Känns som om jag skutit mig i benet hehe. Tror ni inte det kommer gå lite snabbare under september/oktober med leveranserna nu när appple vet hur jävust stor efterfrågan är i sverige?

 

ja, jag har varit utan 3G i över en månad :P Känner mig handikappad ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde min iphone den 24/8 och ville även portera mitt nummer till Telia. Skickade in avtal förra fredagen, kommer jag att få telefonen till veckan eller måste jag vänta två veckor till?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr gubbar o gummor, fick min iphone idag ( :D )

 

som sagt, beställde 5/8!

 

Svin beställde innan dig... telia suger. Grattis dock

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde min iphone den 24/8 och ville även portera mitt nummer till Telia. Skickade in avtal förra fredagen, kommer jag att få telefonen till veckan eller måste jag vänta två veckor till?

 

Räkna inte med att få inom en vecka, du blir nog rätt besviken då...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är troligen inte relevant för den som köar i butik, gissar jag (men jag vet inte), men det är nog troligt att även butikerna har fått några telefoner idag.

 

Var inne i min teliabutik (växjö) igår och då hade de fått in telefoner och kunde leverera till alla som beställt fram t o m 4/8. Jag som har beställt 11/8 borde få med nästa leverans då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde min telefon 3GS 16GB hos Telias butik i Trollhättan den 3/8 och fick hämtat den förra söndagen. Den var mycket välkommen då min SE K810i bokstavligen föll i bitar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alló

 

Beställde min vit 16Gb den 24 augusti, avtalet kom in 1/9 eller något. Hur skall man tolka leveransstatus på telias sida för att få en uppfattning på när min kanske kan komma "hem"?:

 

Ny leverans väntas in på mån-tis

 

3GS 16GB Vit 17/8 (ca 2-3 veckors leveranstid)

 

//K

 

Edit: ser nu att Ero svarade på Toolmate som hade exakt samma fråga :) jaja, så kan det gå när man inte läser!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alló

 

Beställde min vit 16Gb den 24 augusti, avtalet kom in 1/9 eller något. Hur skall man tolka leveransstatus på telias sida för att få en uppfattning på när min kanske kan komma "hem"?:

 

Ny leverans väntas in på mån-tis

 

3GS 16GB Vit 17/8 (ca 2-3 veckors leveranstid)

 

//K

 

Detta är något vi har velat få svar på länge. Dock så har svar uteblivit...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är något vi har velat få svar på länge. Dock så har svar uteblivit...

 

hehe tack för svaret :) Då antar jag att jag får ställa mig i ledet bland alla er andra och vänta....och vänta.....och vänta......"ZZzzzzzzzz" Väck mig när det börjar att trilla in iPhones!

 

//K

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur vet man när telefonen har kommit till utlämningsstället? Och hur vet man när den skickas? Jag har valt att få sms avisering men det verkar inte fungera har jag hört.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...