Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Leverans till Telia


everlast

Rekommendera Poster

Nej, däremot var det en idiot som medvetet sabbade tråden. Vedervärdiga vederbörande borde ha avstängts omedelbums.

 

Ja att, efter varning, stänga av forummedlemmar anser jag som en vettig lösning. Och för att undvika onödiga skador kan man ju stänga tråden temporärt. Att som nu stänga en tråd helt och hållet till följd av detta anser jag inte är bra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 300
  • Created
  • Senaste svar
det var som fan! svart 32:a best. 1/8. inte fått någon info.

 

Beställde du via nätet eller butik?

 

 

 

 

 

 

Håll er till topic nu grabbar. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

macforum i gbg har fått in ett litet lager med 3GS (telia-låsta)

 

Var och köpte en svart 16GB där för 1 timma sedan :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

macforum i gbg har fått in ett litet lager med 3GS (telia-låsta)

 

Var och köpte en svart 16GB där för 1 timma sedan :galetglad:

 

Grattis! Vilka modeller hade dom fått in? Både 16 och 32??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis! Vilka modeller hade dom fått in? Både 16 och 32??

 

 

Dom hade alla olika modeller och färger....

 

 

 

//E

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sweet!

Kanske snart är dags att ta en tur på 30mil för att få sin telefon till slut :D

 

 

Ja, det blev ca. 30 mil för mig. Men det var det värt !!

 

Hellre än att kanske vänta en månad till på att få sin telefon...

 

Och det är inte något gammalt lager dom har fått tag på, utan min telefon är tillverkad förra veckan.

 

//E

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

macforum i gbg har fått in ett litet lager med 3GS (telia-låsta)

 

Var och köpte en svart 16GB där för 1 timma sedan :galetglad:

 

Tackar för tipset, fick köpt mig en svart 32GB :D när dom öppnade idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar för tipset, fick köpt mig en svart 32GB :D när dom öppnade idag.

 

Visst känns det bra ?! :ThumbsUp:

Nu slipper man vänta ytterligare en månad på att få tag på en.

 

Jag var beredd att ge upp för några dagar sedan. Men så läste jag på deras sida att dom hade fått in ett litet lager.

 

//E

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar för tipset, fick köpt mig en svart 32GB :D när dom öppnade idag.

 

Hade dom många kvar?

Funderar på att dra en sväng imorgon, kan inte komma ifrån idag :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur var det nu igen? Är väntelistan i teliabutiken på något sätt bindande?

Flickvännen är i Göteborg över helgen :)

 

Vill dock ha prata på 29 och inte 49 som det är nu. Iom att jag "beställde" innan det höjdes borde jag få för 29 i teliabutiken..

 

Är Macforum flexibla med abbonemangen? Tex, betala klumpsumma, bara signa 12 månader osv..

 

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag var jag in och kollade hur det står till med min leverans och köplats, fick då reda på att Brightpoint har återkallat ALLA leveranser av iPhone till butiker pga ett hårdvarufel... Jag bokade min lur 1/8, lät som att ordern nu är uppskjuten till oktober?!

 

Kan detta verkligen stämma? =(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade dom många kvar?

Funderar på att dra en sväng imorgon, kan inte komma ifrån idag :(

 

När jag kom in fanns det 2*16 och 2*32 så de var slut innan jag hade lämnat butiken, tyvärr.

 

Men vem vet det kanske finns fler som inte nämndes när jag frågade idag, dessa kom ju smygandes fram.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag var jag in och kollade hur det står till med min leverans och köplats, fick då reda på att Brightpoint har återkallat ALLA leveranser av iPhone till butiker pga ett hårdvarufel... Jag bokade min lur 1/8, lät som att ordern nu är uppskjuten till oktober?!

 

Kan detta verkligen stämma? =(

:stjarnsmall: vaaa? :(:crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst känns det bra ?! :ThumbsUp:

Nu slipper man vänta ytterligare en månad på att få tag på en.

 

Jag var beredd att ge upp för några dagar sedan. Men så läste jag på deras sida att dom hade fått in ett litet lager.

 

//E

 

Kan man köpa utan att binda sig för något ab? Vad kostar de i så fall?

(Jag förstår att de ändå är Telia-låsta)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag var jag in och kollade hur det står till med min leverans och köplats, fick då reda på att Brightpoint har återkallat ALLA leveranser av iPhone till butiker pga ett hårdvarufel... Jag bokade min lur 1/8, lät som att ordern nu är uppskjuten till oktober?!

 

Kan detta verkligen stämma? =(

 

Isåfall Henrik eller ska jag kalla dig troll, så är du den enda som vet om det.. Precis som jag skrev på telias iphoneblog,

Henrik, borde inte det framgå på nätet någonstans i så fall?

 

Testa att googla på “apple recall iphone 3Gs”…

Dessutom skickade Telia ut en lite skvätt telefoner igår, borde inte den leveransen ha stoppats då?

 

Kolla gärna med någon mer källa innan du basunerar ut något sådant.

Folk kan ju tro att du talar sanning.

 

BTW, är det inte 20:20 Mobile som distruberar Iphone i sverige?

 

Slut citat....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde min 1/8 i telia butiken i Linköping city, fick den igår. Det var tröttsamt att vänta men det var det värt, den är minst dubbelt så snabb som min 3G, jag är super nöjd med den :D

 

En annan sak som jag märkte var att de nu levereras med 3.0.1 förinstallerat så de kommer nog direkt från den stora iPhone fabriken i Kina.

 

Det första jag gjorde med den var att ta vara på iBSS och iBEC så nu kan inte apple stoppa mig från att jailbreaka den :)

Hoppas nu att alla som vill jailbreaka och låsa upp den får tag på den innan 3.1 släpps för det kommer nog ta ett jävla tag innan man kan jailbraka och låsa upp den om man inte har sina signerade iBSS och iBEC från 3.0

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Isåfall Henrik eller ska jag kalla dig troll, så är du den enda som vet om det.. Precis som jag skrev på telias iphoneblog,

 

 

Slut citat....

 

Tjenare muppskalle, för det första heter jag inte Henrik, för det andra så vidarebefordrar jag endast informationen jag fick av säljaren, för det tredje har jag ingen aning om varför du yrar om Telias iPhoneblog...

 

Han påstod att de återkallades pga ett värmeproblem i hårdvaran, att en del exemplar blev så varma så att de svällde? Själv trodde jag detta problem redan var utrett i somras...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var inte tuppar här nu,

För då går jag fram med suddagummit

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde min 1/8 i telia butiken i Linköping city, fick den igår. Det var tröttsamt att vänta men det var det värt, den är minst dubbelt så snabb som min 3G, jag är super nöjd med den :D

 

En annan sak som jag märkte var att de nu levereras med 3.0.1 förinstallerat så de kommer nog direkt från den stora iPhone fabriken i Kina.

 

Det första jag gjorde med den var att ta vara på iBSS och iBEC så nu kan inte apple stoppa mig från att jailbreaka den :)

Hoppas nu att alla som vill jailbreaka och låsa upp den får tag på den innan 3.1 släpps för det kommer nog ta ett jävla tag innan man kan jailbraka och låsa upp den om man inte har sina signerade iBSS och iBEC från 3.0

 

 

 

Hej

Detta visste jag ej om haha jag är en iphone-oskuld =) finns det ngn sida eller instruktioner man kan följa för detta?

vad är ibss och ibec?? serinr typ? hur hittar man dem?

 

beställt min 31/8 så hoppas jag får den innan 3.1 släpps!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare muppskalle, för det första heter jag inte Henrik, för det andra så vidarebefordrar jag endast informationen jag fick av säljaren, för det tredje har jag ingen aning om varför du yrar om Telias iPhoneblog...

 

Han påstod att de återkallades pga ett värmeproblem i hårdvaran, att en del exemplar blev så varma så att de svällde? Själv trodde jag detta problem redan var utrett i somras...

 

Hahaha, muppskalle... Det var väl i lågstadiet jag hörde den senast..

 

Tror du på fullaste allvar att det i såfall inte skulle ha uppmärksammats om Apple skulle ha gjort en recall på ALLA 3Gs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha, muppskalle... Det var väl i lågstadiet jag hörde den senast..

 

Tror du på fullaste allvar att det i såfall inte skulle ha uppmärksammats om Apple skulle ha gjort en recall på ALLA 3Gs.

 

Jag bjuder på den grabben, det är alltid lättast att diskutera om man lägger sig på samma nivå ;) Om du nu tar och läser mitt inlägg igen så tror jag att till och med du hittar en fråga längs ned, det var det enda jag ville diskutera. Jag hade ingen lust att spekulera i om det är någon som trollar, i så fall torde det vara säljaren som gav mig informationen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bjuder på den grabben, det är alltid lättast att diskutera om man lägger sig på samma nivå ;) Om du nu tar och läser mitt inlägg igen så tror jag att till och med du hittar en fråga längs ned, det var det enda jag ville diskutera. Jag hade ingen lust att spekulera i om det är någon som trollar, i så fall torde det vara säljaren som gav mig informationen.

 

Jag tror svaret på din fråga finns i homestreams reply längre upp.

 

Tror du på fullaste allvar att det i såfall inte skulle ha uppmärksammats om Apple skulle ha gjort en recall på ALLA 3Gs.

 

Jag håller med, om Apple hade återkallat alla iPhones så hade den nyheten garanterat läckt ut. Jag sätter mina 2 cent på att ryktet startades av någon som kallar sig "Henrik" på www.teliaiphoneblog.se, sedan har säljaren du hade kontakt med läst det där och köpt spekulationen. :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde du via nätet eller butik?

 

Håll er till topic nu grabbar. :whistling:

 

Butik, har redan abb. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror svaret på din fråga finns i homestreams reply längre upp.

 

 

 

Jag håller med, om Apple hade återkallat alla iPhones så hade den nyheten garanterat läckt ut. Jag sätter mina 2 cent på att ryktet startades av någon som kallar sig "Henrik" på www.teliaiphoneblog.se, sedan har säljaren du hade kontakt med läst det där och köpt spekulationen. :superirriterad:

 

Jag tycker också att det låter suspekt. Säljaren nämnde dock att han såg i deras system att en leverans på 50 exemplar var på väg in, statusen hade dock inte ändrats på ett par dagar och när han tittade igen så var ordern borta. Han hade då själv tagit kontakt med Brightpoint och de hade gett honom informationen... Ni får tro vad ni vill, detta var i alla fall vad som sas. Jag är som sagt osäker på detta själv och då jag väntat över en månad på min lur börjar man bli hyfsat less...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...