Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Leverans till Telia


everlast

Rekommendera Poster

Eftersom den där redige indianen har avslutat den förra tråden som gällde detta ämne.

Så tycker jag att vi startar en ny här och nu

 

(Bara för att någon går emot dig och dina funderingar Pocahontas, så betyder det inte att man bara stänger en tråd

sådär utan vidare ! Jävla trams !) :chockadskeptisk::ThumbsDown::angry2:

 

 

 

//E

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 300
  • Created
  • Senaste svar
(Bara för att någon går emot dig och dina funderingar Pocahontas, så betyder det inte att man bara stänger en tråd sådär utan vidare ! Jävla trams !) :chockadskeptisk::ThumbsDown::angry2:

 

 

Håller med, bättre att varna personerna istället!

 

Skulle ha lagt till en poll som som visar hur många som fått telefonen resp. inte fått telefonen och när de beställde :)

 

med alt typ:

 

FÅTT tele best innan 31/7

EJ FÅTT tele best innan 31/7

 

FÅTT tele best mellan 1-7/8

EJ FÅTT tele best mellan 1-7/8

 

FÅTT tele best mellan 8-14/8

EJ FÅTT tele best mellan 8-14/8

 

osv. sen skulle det vara intressant med om man beställt på internet eller butik men då skulle det vara dubbelt så många svarsalternativ :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om inte tillsägelser åtlyds, utan vissa individer gör sig lustiga och fortsätter att visa upp bortredigerat material och på så vis sätter Telias Kundkontakt i klistret så ansåg jag bäst att stänga.

Alternativet är att jag ber Admin att stänga av medlemmar omedelbart från forumet. Kanske bättre att göra så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om inte tillsägelser åtlyds, utan vissa individer gör sig lustiga och fortsätter att visa upp bortredigerat material och på så vis sätter Telias Kundkontakt i klistret så ansåg jag bäst att stänga.

Alternativet är att jag ber Admin att stänga av medlemmar omedelbart från forumet. Kanske bättre att göra så.

 

 

Som jag ser det, är du ej anställd av Telia. Och därmed är det EJ din rätt att avgöra vilket material som ligger här.

 

Om du mot förmodan skall fortsätta att göra dessa bedömmningar. Se då till att dessa görs korrekt.

Annars är det min personliga åsikt att du låter saker och ting vara ifred !

 

//E

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu var det så att Anders Häll på Telia tog kontakt med mig och bad mig redigera text som inte var avsedd att publiceras.

Vore ju illa om Telia Kundkontakt lämnade forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att du redigerade på deras uppmaning ser jag inge fel i, men att stänga en tråd pga att vissa missköter sig anser jag vara fel! Tycker det vore lämpligare med varningar till personerna som återger informationen om det är sagt att den inte ska återges.

 

Nåja! Går det att kirra en poll? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om inte tillsägelser åtlyds, utan vissa individer gör sig lustiga och fortsätter att visa upp bortredigerat material och på så vis sätter Telias Kundkontakt i klistret så ansåg jag bäst att stänga.

Alternativet är att jag ber Admin att stänga av medlemmar omedelbart från forumet. Kanske bättre att göra så.

 

Har inte sett någon tillsägelse.... ? När och var kom den?

Hade jag fått en sådan så hade jag givetvis slutat. Men när ingen bett mig sluta så anser jag att det är fritt fram att fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu får vi bara hoppas att Telia får in X st telefoner som de sade så att så många som möjligt får sin.

 

Ni som får en telefon eller hör något skriv som sagt så vi resterande som väntar få reda på ungefär hur långe vi kan tänkas få vänta.

 

Jag beställde själv 25:e så har inte väntat så länge men när man väl beställt vill man ju gärna ha den direkt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmmm när fan beställde jag min... attans kommer inte ihåg det!!! :sarcastic:

 

Edit: jo fan det var ju 24/8 hmmm :lol::D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så ja kids ta det lugnt nu och hetsa inte upp er.

 

Vem har hetsat upp sig?

Personligen känner jag mig väldigt lugn.

Tar däremot gärna åt mig av benämningen "kids".

En komplimang som heter duga när man är så gammal som jag. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde min den 10/8 och fick min 18/8, det var en vit 32gb från karlstads butik.

 

det var som fan! svart 32:a best. 1/8. inte fått någon info.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem har hetsat upp sig?

Personligen känner jag mig väldigt lugn.

Tar däremot gärna åt mig av benämningen "kids".

En komplimang som heter duga när man är så gammal som jag. :)

:kramis:

Den bjuder jag på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta att jag frågar, men vilken tråd är det som har stängts? :)

 

Den som hette Fråga operatörerna eller nåt sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj, knepigt att den stängdes! Helt idiotiskt...

 

Nej, däremot var det en idiot som medvetet sabbade tråden. Vedervärdiga vederbörande borde ha avstängts omedelbums.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, däremot var det en idiot som medvetet sabbade tråden. Vedervärdiga vederbörande borde ha avstängts omedelbums.

 

Det var något jag missade...togs de inläggen också bort?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...