Sömntuta Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Hej, jag har av främst ekonomiska skäl väntat med att uppgradera mitt operativsystem. Väntade sedan på Snöleoparden och den kan jag ju inte installera (PowerPC)..... Har hittat en Leopard 10.5.6 på Blocket och undrar nu om jag kan gå direkt från Panther till Leoparden 5.6 utan att riskera några otrevligheter??? (det finns även en 10.5.1 på Tradera som jag är med och bjuder på) Mycket tacksam för svar från er som kan.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jungell Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Ja, det ska väl inte vara några problem? Speciellt inte om du väljer att radera och installera... Men det bör väl vara en skiva som funnits för återförsäljning och inte en skiva som är specifik för en enskild dator? En MacBook har ju ett aningen annorlunda system, lite små skillnader i systeminställingar och liknande. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bältesclip Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Nej, det är inga problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sömntuta Posted September 4, 2009 Author Share Posted September 4, 2009 Tack för hjälpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.