glilliecreutz Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Hejsan! Har nyligen upptäckt ordboken som ingår i mac os x, men jag har en sak som jag behöver hjälp med nämligen följande: Jag läser spanska franska och såklart engelska och jag skulle vilja ha alla dess lexikon dvs. svenska till franska,spanska,engelska och vice versa i ordboken. Om det är någon som skulle kunna hjälpa mig skulle jag bli överlycklig. /Tack på förhand! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sternis Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Om du kollar på inställningar i ordlistan så hittar du ett gäng språk som du kan ha ordlistor till. Link to comment Share on other sites More sharing options...
glilliecreutz Posted September 2, 2009 Author Share Posted September 2, 2009 Det har jag kollat men det verkar inte fungera jag vill nämligen kunna söka ex hej och få upp det på spanska/franska/engelska dock inte alla samtidigt utan jag vill välja vilket språk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jisuo Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Annars kan du testa översättnings widgeten som följer med. Tryck på plusset nere till vänster och lägg till den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.