Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hållbarhet på iPhones kontakter


lundare

Rekommendera Poster

Jag undrar hur bra ni anser att iPhones kontakter håller. Ska köpa en om ett tag och då kommer jag bl.a koppla den i bilen istället för ett USB-minne. Då blir det endel i- och urryckande av dock-kontakten och hörlursutgången. Jag undrar detta för att kontakterna på t.ex en laptop tenderar att blir lite slappa o klappa efter ett tag.

 

Så jag vänder mig till er som har haft er iPhone ett tag - håller kontakterna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så jag vänder mig till er som har haft er iPhone ett tag - håller kontakterna?

 

Ja!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja både på iPhone (och MBP) håller kontakterna utmärkt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag stoppar i hörlurar flera ggr om dagen och aldrig har det blivit slappt.

Dockan hamnar iPhonen i varje dag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har faktiskt vid två tillfällen råkat ut för att Macen inte känner igen iPhonen när jag anslutit. Ryckt ur kontakten och i igen så har det funkat.

Kan finnas flera orsaker till detta, en kan vara att kontakten inte fått kontakt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haft en Iphone i ett år nu, med multipla dagliga i- och urryckningar och inte sett några kontaktproblem eller "slapphet".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag kopplar in den i bilen i iPoduttaget i min Hyundai i30 så läser bilstereon ett tag sedan kopplar den bort USB. Jag tror det är för mycket låtar för att funka i min bil. Testa!

Grabbens Nano funkar OK. Men för att ha kontroll på låtarna får vi använda 3,5mm uttaget till AUX-ingången.

Enda problemet har varit att man ibland får ta ut lite fickludd från hörslursuttaget om man har dammiga fickor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...