Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPod sänker volymen?


96jojaon

Rekommendera Poster

Tjena forumet. Jo, så härena ligger det till: Min iPod är en 80 gigare och jag har inte mycket låtar i den. Idag då jag skulle lyssna på den, efter att den legat under hela sommaren, så sänker den min volym utav sig själv.

 

Jag drar upp den, men den drar ner den igen. Jag fick den förra julen och vill helst inte vara tvungen att byta in den eller slänga in den på reperation.

 

Den har varit synkad i en windows dator och senare i en mac, om det är till någon hjälp. Jag gissar på att det kan vara klickhjulet som är trasigt eller gammal programvara, men det kan väl inte orsaka sån rabalder eller?

 

Forumet! Hjälp mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu tror jag inte att detta är problemet, men en lustig sak som jag märkt väldigt många gånger är att min iPod (video) sänker volymen när någon ringer på min mobil och den ligger nära iPodden.

 

It’s not a bug - it’s a feature :tarskratt:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter skumt. Har du testat att starta om den? Om inte det hjälper, återställa den?

 

Hur startar man om den? Lyssnar ju enbart på musik med den.

 

Nu tror jag inte att detta är problemet, men en lustig sak som jag märkt väldigt många gånger är att min iPod (video) sänker volymen när någon ringer på min mobil och den ligger nära iPodden.

 

Har ingen mobiltelefon, men kan det vara så att den störs av andras?

 

 

Nada. Återställa eller starta om datorn? Den var inte ens inkopplad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...