Pocahontas Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 För en del. Tycks inte gälla alla Mac Mini. Hittar inget i min Programuppdatering Superdriveuppdateringen är till för att eliminera oljud i den optiska läsaren Viktigt är att säga att man absolut inte ska avbryta en firmwareuppdatering, det kan skada din dator allvarligt. Läs här den översatta versionen av MacFixit Sägs också att man inte behöver installera utifall man inte upplever några problem med läsaren.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted September 1, 2009 Author Share Posted September 1, 2009 Testade att dra ner Firmwareuppdatering till min Mac Mini, och gör ett installationsförsök.. Skönt att man slapp den då.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seroc Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Tack för tipset! Måste säga att det faktiskt blev en tystare upplevelse att ha med skivor att göra. Förstår inte hur en Firmware kan fixa det dock då jag trodde det var hårdvaran som väsnades. Inte mycket, men i relation till den annars knäpptysta Minin... Tänk om samma sak gick att göra med Xbox... Aja, det hela gick smidigt och snabbt för mig och som sagt var är jag imponerad av resultatet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radiozo Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Har ingen superdrive i min Mini Link to comment Share on other sites More sharing options...
Observatör Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Dessa gäller bara senaste minin. Synd att Apple inte skriver det rakt av, nu får man snåra sig igenom diverse länkar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scratchen Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Nu är min mini uppdaterad. Jag är förundrar över det där med minnesuppgraderingen... är det stöd för 8GB RAM tro? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.