seoulenite Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 Skulle installera Vuze, och då tog den sig friheten att även installera en ful-toolbar som jag alls inte vill ha i safaribrowsern, hur får man bort den? Se bilden nedan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 Har du tittat inne i Vuze inställningarna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoulenite Posted August 31, 2009 Author Share Posted August 31, 2009 Har du tittat inne i Vuze inställningarna? Ja, hittar inget där heller, hmm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Jag installerade det själv i går och fick ingen toolbar, bara frågan om jag ville ladda ner och installera det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klätterväxt Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Jag fick också den när jag installerade Vuze, så här gjorde jag när jag tog bort den: Öppna Finder och gå till "Program" där alla program ligger. Det ska finnas en mapp som heter typ "Toolbars", gå in i den och tryck på CT Toolbar-mappen, sen kör du "Uninstall" i mappen, sen raderar du Toolbars-mappen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoulenite Posted September 2, 2009 Author Share Posted September 2, 2009 Jag fick också den när jag installerade Vuze, så här gjorde jag när jag tog bort den: Öppna Finder och gå till "Program" där alla program ligger. Det ska finnas en mapp som heter typ "Toolbars", gå in i den och tryck på CT Toolbar-mappen, sen kör du "Uninstall" i mappen, sen raderar du Toolbars-mappen. Kanon, tack för hjälpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.