Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Högtalar problem


mykologen

Rekommendera Poster

Hej

 

Idag när jag lyssnade på musik märkte jag att bara den vänstra högtalaren på min iPhone 3Gs spelade. Ljudet är helt ok men borde inte det höras ljud från den andra högtalaren också? Telefonen är typ 5 dagar gammal och jag har använt den varsamt. Går det kanske att ställa in eller hur är det med era 3Gs? Låter det från båda högtalarna när ni lyssnar på musik? Har även provat spela flera olika låtar.

 

Känns jobbigt att man ska behöva lämna tillbaka en såpass ny och dyr telefon efter bara 5 dagar?!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Idag när jag lyssnade på musik märkte jag att bara den vänstra högtalaren på min iPhone 3Gs spelade. Ljudet är helt ok men borde inte det höras ljud från den andra högtalaren också? Telefonen är typ 5 dagar gammal och jag har använt den varsamt. Går det kanske att ställa in eller hur är det med era 3Gs? Låter det från båda högtalarna när ni lyssnar på musik? Har även provat spela flera olika låtar.

 

Känns jobbigt att man ska behöva lämna tillbaka en såpass ny och dyr telefon efter bara 5 dagar?!?

 

 

den andra är micken............... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men herre gud o jesus i hetaste helvetet, varje vecka är det någon som frågar!!!!

 

sööööök i forumet, eller läs i bruksanvisningen där det står klart och tydligt i speccarna, att den ena är högtalaren, den andra mikken...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha. Hade man fått 50 öre varje gång ngn frågat om det här så hade man varit rik nu ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...