Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Jag var inne på Macoteket idag


Night Prowler

Rekommendera Poster

Night Prowler

Jag var inne på Macoteket idag och testade Macar. Jag blev imponerad av iMac 24 tum, den såg riktigt cool ut. Fast tangentbordet var i det minsta laget men det är väl en vanesak. Jag har funderat att antingen köpa en iMac eller en MacbookPro men nu lutar det mera åt en iMac. Ville bra skriva av mig glädjen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns större apple tangentbord med siffror på högra sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Night Prowler
Det finns större apple tangentbord med siffror på högra sidan.

 

Jag såg den också i montern. Men dom verkar lite tunnare och mindre än vanliga PC tangentbord vilket passar mig utmärkt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är också sugen på en Mac, lutar till fördel iMac 24" före en Macbook Pro 13".

 

Har jag fel om jag säger att du kan använda vanligt tangentbord för PC på din Mac också?

Sen kan jag tipsa om att du väntar med ett inköp av iMac ett tag, det ryktas om nyheter under hösten..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är också sugen på en Mac, lutar till fördel iMac 24" före en Macbook Pro 13".

 

Har jag fel om jag säger att du kan använda vanligt tangentbord för PC på din Mac också?

Det går utan problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade valt en iMac före Macbook alla dagar i veckan. Hade en iMac innan och saknar den varje dag. Macbooken är ju lite lättare att bära med sig. Men du får ju en mycket bättre dator/skärm om du köper en 24" iMac.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Night Prowler
Är också sugen på en Mac, lutar till fördel iMac 24" före en Macbook Pro 13".

 

Har jag fel om jag säger att du kan använda vanligt tangentbord för PC på din Mac också?

Sen kan jag tipsa om att du väntar med ett inköp av iMac ett tag, det ryktas om nyheter under hösten..

 

Jag vill ha Macs tangentbord, det såg och kändes ganska häftigt. Jag läste om att det kommer en iMac uppdatering i en annan tråd. Kanske kan man hoppas på en prissänkning också, iom att dollarn har försvagas ganska mycket mot kronan det senaste halvåret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill ha Macs tangentbord, det såg och kändes ganska häftigt. Jag läste om att det kommer en iMac uppdatering i en annan tråd. Kanske kan man hoppas på en prissänkning också, iom att dollarn har försvagas ganska mycket mot kronan det senaste halvåret.

 

 

Underbart att skriva på och inte stort coh bökigt som generella pc tangentbord. Hade väntat med iMacen som alla säger. Ryktas om blue-ray...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går utan problem.

Men du får inte alla special knappar med ikoner på för tex mata ut DVD, expose etc. Funktionen finns kvar på F-tangenterna men du måste ju komma ihog vilken som va till vad om du inte har ett med ikoner på från apple eller ett tangentbord designat för Mac. Dessutom måste man dras med den fula windows loggan på sin Cmd tangent :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...