Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Funkar denna mus med mac?


noname93

Rekommendera Poster

Tja!

 

Hittade denna idag:

http://www.siba.se/Products/Product.aspx?id=1461998

 

Jag blev VÄLDIGT intresserad då min MM har precis "gått sönder"(den funkar men inte som den ska).

 

Det enda jag undrar nu:

Någon som har denna och om någon vet om det finns drivers till Mac OS X så man kan använda ALLA knappar? För jag vill verkligen inte ha knappar som inte används....

 

Tack på förhand Pawel :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har denna och om någon vet om det finns drivers till Mac OS X så man kan använda ALLA knappar?

Det är väl bara att kolla på tillverkarens hemsida?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl bara att kolla på tillverkarens hemsida?

Kollade men hittar inte... kanske jag som söker dåligt? :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men längst nere står det:

"If you are using Mac OS X, the Magnifier enlarges text and images on the entire screen."

 

Alltså ska det funka med Mac, fast jag undrar om alla knappar funkar då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan få alla knappar att fungera med programet: USB overdirve X. Jag använder det själv till min mus som annars skulle ha för många knappar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan va nice :) Blir kanske att köpa denna, om min MM inte går att fixa...

 

Min MM dog också för nån vecka sedan. Eller ja. Det går inte att högerklicka längre och scrollhjulet funkar inte neråt trots rengöring. Antagligen utsliten. JAg kommer nog köpa en ny MM dock. Gillar den annars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gillar den också men jag pallar verkligen inte behöva ta sönder den bara för att scrollen inte funka... Jag skulle rengöra och råkade då ta sönder scrollen så nu funkar inte den och inte heller att klicka med mittenknappen. Men jag har en till mm och jag ska fixa problemet tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd MM är så jäkla brcklig för scrollknappen är helt underbar. Fattar dock inte vad de tänkte på med knapparna på sidorna. Helt omöjliga att använda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...