Guest Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 Tänkte kolla med er vad ni använder för program för att packa upp arkivfiler som .rar? Vilket program är bäst och varför tycker ni det? Jag har provat Stuffit och The Unarchiver och jag kommer tyvärr inte ihåg vilket jag gillar mest, störde mig på context menyerna i ett av programmen, dvs de menyalternativ som dyker upp när man högerklickar med musen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcushedenstrom Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 UnrarX, The Unarchiver eller Stuffit Expander. The usual suspects. Eller Rarlabs kommandoradsverktyg. Jag använder UnrarX. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 UnrarX, The Unarchiver eller Stuffit Expander. The usual suspects. Eller Rarlabs kommandoradsverktyg. Jag använder UnrarX. UnrarX verkade smidigt och ett simpelt och enkelt program som fortfarande har funktionaliteten utan att "bloata" datorn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonkanon Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 Jag vet att jag höll på och leta det där för ett tag sedan, sen dess har jag kört UnrarX och tycker det duger fint. En länk ifall någon undrar http://www.unrarx.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
OzzieWild Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 Kör också UnrarX, tycker det fungerar precis så som man tycker ett uppackningsprogram borde fungera. Utmärkt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.