Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bakgrund Iphone


horndahl

Rekommendera Poster

Fall någon vill så skulle jag och troligen många till vilja ha hjälp med hur man lägger in bakgrund på Iphone på lättaste sättet.?!?!?!??!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lättast är att använda Winterboard som du installerar genom cydia som följer med jailbreaket.

 

Inställningen i winterboard heter: user wallpaper. När den är påslagen så kan du välja vilken bild du vill ur dina foton som bakgrund

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lättast är att använda Winterboard som du installerar genom cydia som följer med jailbreaket.

 

Inställningen i winterboard heter: user wallpaper. När den är påslagen så kan du välja vilken bild du vill ur dina foton som bakgrund

 

 

är det kostnads fritt att ladda ner jailbreak? och var kan man hitta det ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varfor krångla till det?

 

Lagg valfri bild i iPhoto, synca till iPhone, valj som "wallpaper"

 

Behovs varken jaibreak eller app.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lättast är att använda Winterboard som du installerar genom cydia som följer med jailbreaket.

 

Inställningen i winterboard heter: user wallpaper. När den är påslagen så kan du välja vilken bild du vill ur dina foton som bakgrund

 

Men du... det kan man ju gora andå, direkt från "Bild mappen" eller vad den nu heter på svenska (photos)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men du... det kan man ju gora andå, direkt från "Bild mappen" eller vad den nu heter på svenska (photos)

 

Ni förväxlar ni nog lockscreen med wallpaper. 2 heeelt skilda saker. JAg syftar på bakgrunden bakom ikonerna. Inte bakgrunden när telefonen är låst

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det kostnads fritt att ladda ner jailbreak? och var kan man hitta det ?

 

Jag länkade en guide till dig.

 

 

Öh vad har ringtones med saken att göra?

 

Det blev nog ett missförstånd :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...