Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Installations skiva leopard

kilis

Recommended Posts

Sitter och funderar på om jag verkligen fick med någon installations skiva när jag köpte min imac för nåt halvår sedan. Kan inte hitta den bland alla andra skivor som följde med (ilfe09 exempelvis). Kan inte heller se i "det här finns i kartongen" i instruktionsboken, att det skule finnas med någon os x skiva.

Hur ska det vara egentligen, och hur gör jag när jag kanske någon gång i framtiden vill installera om systemet. Har beställt en uppgraderings skiva till snow leopard, men den kommar jag väl aldrig kunna göra en total rensning med eller?

/John

Skivan ska vara grå. De man köper löst är svarta.

Har du ingen skiva alls?

Eller en skiva? Eller två skivor? Vad står det på dem?

har två skivor som har med macen att göra. En som det står ilfe09 på och en protectionplanskiva från applcare.

verkar inte bra det här...

har två skivor som har med macen att göra. En som det står ilfe09 på och en protectionplanskiva från applcare.

verkar inte bra det här...

Jag slår vad om att det står en hel massa saker på skivan FÖRUTOM "iLife '09".

Förresten, Köpte du Macen begagnad och förre ägaren "glömde" att skicka med alla skivor?

Pinsamt men sant. Blev lite orolig nu, och var tvungen att gå upp på vinden och kolla i kartongen. Där låg de kvar med allt skräp. Första macen. Var lite väl ivrig att packa upp. Men tack för snabb hjälp i alla fall. Nu kan jag sova tryggt.

Pinsamt men sant. Blev lite orolig nu, och var tvungen att gå upp på vinden och kolla i kartongen. Där låg de kvar med allt skräp. Första macen. Var lite väl ivrig att packa upp. Men tack för snabb hjälp i alla fall. Nu kan jag sova tryggt.

Aha. Jag hade för mig att iLife inte skickades separat, utan var med på systemskivan.

Bra att du hittade skivorna i alla fall.  :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...