Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Köpa ny MacBook Pro - Snow leopard?


nordmark

Rekommendera Poster

Hej.

 

Sitter och är fruktansvärt sugen på att skicka iväg min bestälning på en ny MacBook Pro.

 

Till frågan!

 

Om jag väntar tills fredag med att lägga beställningen, kommer den då levereras med Snow Leopard?

 

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tveksamt. Om det är en som finns på lager så kommer du få utan Snow Leopard. De lär inte installera om de som ligger på lager.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är i samma situation, ringde och hörde med Apple igår och då sa han att man får vänta tills på fredag, då får man Snow Leopard förinstallerat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde en Mac Mini i dagarna som Tiger kom, vill minnas att jag fick Panther förinstallerat samt en DVD med Tiger som följde med.

 

Så behöver det inte fungera nu... men jag tror nog att de som skeppas nu redan har Snöleoparden...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde min Macbook Pro idag och säljaren sa att jag fick köpa en uppgradering för 99:-. Eller vänta till på fredag för att få Snö leoparden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag skulle köpa en Mac, skulle jag beställa den NU omedelbart. Då får jag ett stabilt OS, nämligen Leopard. Och så kan jag skaffa Snöleoparden för en hundring att installera när det kommit några uppdateringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag skulle köpa en Mac, skulle jag beställa den NU omedelbart. Då får jag ett stabilt OS, nämligen Leopard. Och så kan jag skaffa Snöleoparden för en hundring att installera när det kommit några uppdateringar.

 

 

Visa ord, från en vis man (?) ;):)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo men nu är det väl så att snow leopard i sig är en "större" uppdatering på leopard, där av namnet? Borde de då inte vara så att det är stabilare än sin föregångare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo men nu är det väl så att snow leopard i sig är en "större" uppdatering på leopard, där av namnet? Borde de då inte vara så att det är stabilare än sin föregångare?

Med såpass mycket nytt så har det säkert smygit sig in fel.

 

Historiskt sett så har aldrig version 10.x varit särskilt stabilt. Man har måst vänta på 10.x.1 eller längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...