kladda Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 som rubriken säger: Vad är det för inställning som tar bort att det ser ut som på bilden jag bifogar... tar 45min att läsa en tråd med en handfull svar.. hoppas det är jag som är blind och inte ser den stora knappen där man stänger av detta sättet att visa svar.. /Jonatan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatari Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Om du kollar precis till höger om där din rubrik står, den som heter verktyg. Prova att se om nåt där hjälper... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kladda Posted August 25, 2009 Author Share Posted August 25, 2009 tack ska du ha heaton! nu sover vi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Ytterberg Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Det är en foruminställning som nås via verktygsknappen till höger om trådens rubrik. Ändra till "standard". Felet/buggen är vanligt på forum baserade på samma mjukvara som MW:s och tycks uppstå i samband med att man når forumet via exempelvis Google. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Ytterberg Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Nitar frågan då den är väldigt vanlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimeyard Posted February 27, 2010 Share Posted February 27, 2010 Är det bara jag som inte får bort den jävla trädvyn i det nya forumet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liz Posted February 27, 2010 Share Posted February 27, 2010 Kontrollpanelen -> Avdelningar och längst ned kan man ändra visningsläge till standard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.