dejevad Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Ja som det står i topic så undrar jag hur man lägger till nya program i docken... jag har precis köpt min första macbook så jag har ingen aning om hur detta fungerar... är en pc användare i vaniga fall Tacksam för hjälp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Addillus Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Gå in i program-mappen och dra sedan programmet till docken bara. Ett annat sätt är att starta programmet och högerklicka på det i docken, och sedan trycka '' Behåll program i dock ''. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justitia Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Ja som det står i topic så undrar jag hur man lägger till nya program i docken... jag har precis köpt min första macbook så jag har ingen aning om hur detta fungerar... är en pc användare i vaniga fall Tacksam för hjälp Hej och välkommen! Ett tips för dig som ny OS X-användare är att hjälpen i Finder är riktigt bra. (Går ofta fortare att hitt lösning där än att vänta på svar i en tråd.) Hoppas du kommer trivas med din Mac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.