Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Till alla er som har fått erbjudandet från Telia angående att köpa en

Ellegi

Recommended Posts

Jag tänkte fråga om det finns någon snäll själ där ute i Malmö / Skåneområdet som har fått detta

erbjudande av Telia där ni kan köpa den nyare modellen av iPhone och som inte kommer att utnyttja erbjudandet

eller inte kan göra det pga andra orsaker.

Finns det möjlighet att jag skulle kunna följa med er till Teliabutiken och köpa ut en 32GB iPhone 3GS version för 1995:- som ni erbjöds via smset?

Jag vet om att detta är mycket begärt, men om erbjudandet endå inte kommer användas kanske någon snäll själ vill ge bort det.

Själv missade jag detta erbjudandet med 2 veckor då jag köpte min 2 veckor efter Juli månad...

Är tacksam ifall ni skippar alla svar som kommer innehålla skällsord eller liknande...

Mvh

Ellegi

Hur har du tänkt att detta ska gå till?

Om man ska utnyttja erbjudandet betalar man 1995:- för telefonen (inklusive avgiften för att man bryter sitt gamla avtal). Sen måste man ju teckna sig för ett nytt abonnemang, ska du betala det också eller hur tänkte du där?

Aha, enligt tantan nere i Teliabutiken fick man köpa till en iPhone utan att teckna 18 månaders avtal för antingen 995 kr eller 1995 kr...

My mistake!

Aha, enligt tantan nere i Teliabutiken fick man köpa till en iPhone utan att teckna 18 månaders avtal för antingen 995 kr eller 1995 kr...

My mistake!

I så fall skulle nog alla köpa en och sälja vidare för minst det dubbla... Du skulle passat på och fått det skriftligt eller något så hon inte kan ändra sig :innocent:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...