Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

MacWorld Veckans Nyheter widget


glilliecreutz

Rekommendera Poster

glilliecreutz

Är ni som mig? trogna följare av macworld.se men ibland lite för lata för att öppna upp webbläsaren och surfa in på www.macworld.se för se om det har kommit någon nyhet? Om detta stämmer in på dig, ja då har jag den perfekta lösningen till dig, jag har nämligen tillverkat en macworld.se veckans nyheter widget för dashboard.

 

Se bifogad fil.

MacWorldSe.wdgt.zip

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I like, snyggt dessutom :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ni som mig? trogna följare av macworld.se men ibland lite för lata för att öppna upp webbläsaren och surfa in på www.macworld.se för se om det har kommit någon nyhet? Om detta stämmer in på dig, ja då har jag den perfekta lösningen till dig, jag har nämligen tillverkat en macworld.se veckans nyheter widget för dashboard.

 

Se bifogad fil.

 

Tackar. :)

Men vad används reglaget till på baksidan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar. :)

Men vad används reglaget till på baksidan?

Används tydligen till att justera hur mycket utrymme varje nyhet får.

Fick titta i källkoden för att lista ut det :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Används tydligen till att justera hur mycket utrymme varje nyhet får.

Fick titta i källkoden för att lista ut det :P

 

Tack. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

glilliecreutz

LoL, visste inte ens själv vad reglaget gjorde på baksidan :P (min första widget och har nyligen bytt till mac)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LoL, visste inte ens själv vad reglaget gjorde på baksidan :P (min första widget och har nyligen bytt till mac)

Stabilt! :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LoL, visste inte ens själv vad reglaget gjorde på baksidan :P (min första widget och har nyligen bytt till mac)

 

Veckans roligaste svar! :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LoL, visste inte ens själv vad reglaget gjorde på baksidan :P (min första widget och har nyligen bytt till mac)

 

hahaha! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joel Westerholm
Är ni som mig? trogna följare av macworld.se men ibland lite för lata för att öppna upp webbläsaren och surfa in på www.macworld.se för se om det har kommit någon nyhet? Om detta stämmer in på dig, ja då har jag den perfekta lösningen till dig, jag har nämligen tillverkat en macworld.se veckans nyheter widget för dashboard.

 

Mycket trevligt initiativ, jag blir nästan lite rörd :-).



 

Detta var vi tvungna att tipsa om på sajten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Installerad!

Ett önskemål till nästa version dock: Möjlighet att justera storleken på fönstret:

Just nu har jag prioriterat bort andra widgettar, men hade man kunnat hade jag gärna kunnat anpassa som sagt.

Bra jobbat hursomhelst.

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

glilliecreutz

Shit asså detta är stort, min widget finns nu på macworld.se. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

glilliecreutz

Juste, angående storleken på widgeten. Jag tar vara på alla kommentarer så jag ska försöka komma med en version där det är möjligt att ändra storleken.

 

 

/Gustav

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

glilliecreutz

Hejsan!

 

Tänkte bara berätta att jag har redan satt igång med version 2.0 på Veckans Nyheter widgeten och en hemsida till mina widget. För alla er som har twitter och vill ha nyheter när Version 2.0 släpps samt andra nyheter se till att följa @glilliecreutz

 

 

/Gustav

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...