Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Windows mobile-telefon som modem


KoktGrus

Rekommendera Poster

Är det någon som kan ge mig en kort beskrivning på hur jag får igång min xperia som usb eller bluetoothmodem?

 

Trodde det inte skulle vara några konstigheter över blåtand, men det va det visst :)

 

 

Kör OS X såklart :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske har något med Windows Mobile att göra ? :P

(är bara dum och dryg)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Står det inte ungefär hur man gör i manualen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nja, mac har lite dåligt stöd för windows mobile :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Jag laddade ner WiFi Router To Go och det var bara att köra tills skärmen smälte och nu är min HTC Cruiser på garanti/reparation..

 

Fungerade annars skitbra till uppemot 4 datorer i rummet. Man kan välja mellan WiFi, kabel, Bluetooth, men jag tror inte kabeln fungerade mot Mac?

 

Kanske blir det en iPhone nu då jag hört att den ska fungera som modem, men kommer då sakna pekpennan på HTC då jag kan skriva som på gamla Palmen, fort som satan!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag laddade ner WiFi Router To Go och det var bara att köra tills skärmen smälte och nu är min HTC Cruiser på garanti/reparation..

 

Fungerade annars skitbra till uppemot 4 datorer i rummet. Man kan välja mellan WiFi, kabel, Bluetooth, men jag tror inte kabeln fungerade mot Mac?

 

Kanske blir det en iPhone nu då jag hört att den ska fungera som modem, men kommer då sakna pekpennan på HTC då jag kan skriva som på gamla Palmen, fort som satan!!!!

 

Har letat en bra stund nu på bland annat google men hittar ingenting. En url vore tacksamt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Sätt i sladden och välj internetdelning. Så fungerar det för mig. (en htc touch hd)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...